Standard

Det er jammen lenge siden jeg har vært innom her, og i det hele tatt gitt noe lyd fra meg!

Jeg lever, og har det ganske greit egentlig.

Ble utskrevet slutten av August, og siden da, har det gått i hundre her….
Allerede par dager etter utskrivelse, startet jeg i et gruppebehandlings program på dps. Det har vært lærerikt og mot slutten, faktisk nytting for min del også…vi møttes 3 dager i uken, fra kl 09 til ca 13-13:30 alle dagene. samtale gruppe, gå tur, fokus gruppe, affektbevissthetsgruppe, og kroppbevissthetsgruppe samt, kunst og uttrykk er det vi har jobbet med i 13 uker i høst.
etter hver 3 uke med gruppe, hadde vi en uke fri.

Ellers har jeg vært på 2 etterværn i løpet av høsten, som har ført med seg mange gode opplevelser 🙂
Valgte også å være der i julen i år, og det var en fin feiring 🙂

nå er jeg hjemme igjen, etter en veldig lang busstur, rent psykisk….i teorien, var dette mitt siste ettervern, noe jeg har veldig vansker med å akseptere, og forstå. det gjør utrolig vondt å tenke på at jeg liksom aldri skal få se de ansatte igjen! aldri liksom?? med mindre jeg » bare skaffer meg den lappen, så er det bare å kjøre å besøke dem»…..jah, for det er BARE så enkelt :p

Jeg har ihvertfall muligheten til å ringe dem, og det er en trygghet….også får vi håpe at kanskje det er et lite håp for meg også, på å få innvilget ett ettervern eller to til….

 

ellers har det skjedd noe veldig positivt i løpet av høsten, men det kan jeg ta en annen gang 🙂 hihihi <3<3

God jul, og godt nytt år! 🙂

One response »

Legg igjen en kommentar

