*litt stolt*

Standard

Føler jeg må skryte bitte litt :p men jeg har da altså ikke lagd bare en brownies, MEN TOOOOOO!!!i dag bare….etter gruppe tida….:):)
Den første jukse jeg litt med, da det er til en som har bursdag i morgen, så det er med god hjelp fra Toro, men likevel, vann og egg og smør blander seg ikke av seg selv..og stekinga er jo «kjempe krevende» 🙂
Men såååå da, når denne sto til avkjøling, så fikk jeg såååå innmari lyst på brownies NÅ, og ikke i morra:/ så jeg bestemte meg rett å slett for å finne no enkelt på nett,å rote litt i skuffer og skap, og jaggu hadde jeg faktisk både mel og sukker, og vanilije sukker, også hadde jeg jo så mange egg igjen fra forrige brownies, så hvorfor ikke liksom….

image

Veldig klar over at det høres kansje litt teit ut å være stolt over å ha laga to kaker, ( ikke glem den andre fra bunnen av) men for meg så er det en mestring !! Det er ikke så mye det å lage kaka som er utfordringen, men det å ha tid, og ikke måtte planlegge hundre år i forveien, og faktisk ikke stresse med det, men kose meg med, at det ikke må være så angst preget å lage en kake….
Føles liksom så ….»normalt» ut, å slenge sammen en kake sånn på mandags ettermiddag liksom….

Jaja, vet jeg er rar, men sånn er det, og jeg liker det ^^ små barn, små gleder :):)

Peace out

2 responses »

Legg igjen en kommentar

