Illuminate The Sky

Standard

Tittelen har ingenting med innlegget å gjør egentlig, jeg bare ante ikke hva for en spennende overskrift jeg sku ha, så det ble hva jeg hører på i skrivende øyeblikk 🙂

Dagene går som vanlig her…..hatt bursdag og overlevd det faktisk :p det blir ikke akkurat mer morsomt å feire bursdag, med åra, men men…

Ellers skjer dt lite….var en tur hjemme for å prøve meg på perm og holde min del av avtalene i forhold til det….men dt gikk ikke så bra….vi dro kjempe tydelig fredags morgen ( 06 ) og jeg fikk den glupe iden om å stikke innom poliklinikken først, for å høre om psykologen var der, siden jeg visste det nærmet seg slutten av hennes arbeids tid her i byen 😦 😦
Dum og heldig som jeg var, så var hun der, og hadde tid….

Det var så klart kjempe koselig å se henne igjen, hadde ikke sett henne iden desember, men pratet noen ganger over telefon.. Utrolig rart å sitte inne på kontoret hennes igjen, etter så mange måneder….men det var en utfordring for meg, virkelig….det gjorde utrolig vondt, i hele kroppen egentlig, å sitte der å nesten bare tenke «dette er siste gangen»….

Jeg har liksom kommet så langt når det gjelder slikt….liksom klart å bruke fornuften mer en følelsene når det kommer til et brudd i en relasjon…:/
Men likevel, det gjør så utrolig vondt!!!!
Jeg forstår det ikke…hvorfor skal dt være så jævelig vondt å innse at man aldri ser et menneske igjen..? hvorfor må noen mennesker være så sta å trenge seg inn hos ande som ikke ønsker det egentlig? Jg visste jo at dette kom til å skje en eller Annen gang….faen ass…jeg lærer aldri….

Så merkelig nok selvom jeg utad ser ut til takle følelsesmessig ting lettere nå en tidligere, gjør det fremdeles like vondt inni meg:(

Kan ikke skrive mer om dette nå, for det blir bare for trist rett og slett….
Men uansett, om du leser dette, vit at du har virkelig satt dine spor i meg, og gjort noe med meg, endret noe, til det bedre !!

Du kommer til å hjelpe så utrolig mange fler i fremtiden, og Gud som jeg er misunnelig på dem som for være så heldig å treffe deg igjen:)

Nåå må jeg bare slutte å skrive om det :/

Legg igjen en kommentar

