Solid Ground

Standard

Tja….er tilbake da…som sikkert er til noens lettelse eller hva man skal si…jeg hadde det ikke bra, og prøvde å få det bedre på min måte, men som dessverre ikke er den måten noen andre vil at jeg skal få det bra på….så da hadde jeg ikke noen andre valg en å miste alt som heter fri vilje for så å la noen andre bestemme og fortelle meg hva som er best….

Var 6 dager på 1F og er nå tilbake her igjen…det er ikke akkurat «hipp hurra » å være her når jeg vil mest hjem!!!og ihvertfall ikke når hjem på perm heller ikke er noen mulighet i nærmeste fremtid :/:/

Det suger akkurat nå….alt liksom…livet….tilværelsen….alt….men jeg har jo gitt opp fri vilje og da må jeg nesten bare holde kjeft å la andre som så kalt vet bedre, bestemme litt….

Ellers fått påskrevet EUP (for de som ikke vet hva det er,så er det ikke så jævlig farlig) noe jeg ikke er kjempe fornøyd med men som jeg helt sikkert tror er noe jeg kan klare å godta over tid og leve med om jeg så måtte mot formodning endre ønsker….

Men jeg overlever her og nå i dette sekund og neste, og akkurat nå så får det rett og slett være nok :/

Peace out for denne gang<3

20130710-173357.jpg

One response »

Legg igjen en kommentar

