Nok en perm

Standard

Sitter i bilen på vei til oslo med innegruppa….
Etter gåesdagens helvete, er det vanskelig å se noe lyst i morgendagen…føler jeg ble fratatt alt jeg eide og forlatt til å stå «naken» alene og fryse. .

Kunne ønske jeg kunne si jeg gledet meg til oslotur på teknisk musem og hard rocl cafe og perrm t fanilie etterpå….men jeg synes det blir falskt…
Ironisk nok siden jeg er den som er ekspert på å ha ‘maska’ på og le og tulle meg igjenom det meste. …

Jg vil få denne dagen overstått helst i går…

For bare puste sakte inn og sakte ut, hole tårene inne sammen med alle andre følelser og beholde roen og forsette slik som alle anre mennesker rundt meg…ihvertfall for i dag….pg kansje en dag eller to til….:/

Legg igjen en kommentar

