Auuu

Standard

image

Jeg sitter her å kjeder meg og dagen suger og man er på den tanken om at ting ikke kan suge noe mer en dette…
Så derfor er jeg så fjern at jeg poster ett inlegg om et eller anna underjordisk jeg har hvert så heldig å bli tildelt de siste ukene….

Det er ikke no farlig ifølge den danske legen jeg så på mandag, selvom han måtte titte i no bøker og klø seg litt i huet før han mente han visste hva det var…men så er han dansk da….
Og mine kunnskaper om det uforståelige språket er rimilig lavt….men som alt annet, så går det over etterhvert:):)

Smil å vær positiv, noen må jo det å^^

Legg igjen en kommentar

