Skakke Gi Opp….

Standard

1004425_514431485278162_1314948503_n

Hatt perm først en helg, som gikk bra, var kjempe koselig å se igjen så mange 🙂 men også slitsomt, da jeg er lite hjemme, og helst skal se alle på engang 😛 men det kan bare bli bedre, da jeg skal hjem etterhvert, og være der hele tiden 😛

så var jeg på en kjapp perm i går, med pappa, kjørte over valdresflyet, fyyyy det var en av de lengste og mest kjedelige turene ever….6 timer hjem i stede for 2-3 timer liksom…men men…

Så kjøpte jeg meg tv da, 55″ og er fornøyd med det, selv om merkelig nok er ikke tilfredsstillelsen stor, siden det var mest trøste handel en noe annet…

greit å være tilbake i går, selv om jeg utrolig sliten!!!

orker svært lite om dagen….hadde en spennene samtale med psykologen her på fredag, merkelig nok skulle jeg plutselig få en time hos henne etter jeg har mast i 7 måneder, og det så klart en time før jeg skulle på perm.. :/

men jaggu var det vært hvert eneste minutt…..hun har så rett i det hun sier….jeg ble litt satt ut, at det er egentlig slik folk ser meg, slik de oppfatter meg…jeg tror jeg skjuler mine sårbare sider, men neeeeeeeeeeida, her får jeg høre jeg er som et »åpent sår» av alle ting….-.-

helvete ble det av maska mi?? jo stemmer det, den gikk i vasken sammen med pillene …

for se om det blir no slik privat praktiserende psykolog greier på meg i stede for DPS systemet, for de mener her, at det er noe for meg…noe jeg kunne fått ekstremt mye mer nytte av…..

jeg tror det selv!

ellers går jeg bare å surrer rundt meg selv og forstår ikke hva jeg driver med her, til tider….og andre ganger, forstår jeg ikke hvorfor jeg lever….men det går over…også kommer det igjen….men men..

kanskje begynne på en slags uttredelse denne uken, noe som forsåvidt er på tiiiiiide!!!!! nå har jeg vært medisinfri tja…3-4 uker tror jeg?

lenge nok, til at jeg ikke orker å sitter her uten noen svar eller forklaring lengre..

peace out!

Legg igjen en kommentar

