PERM!!!:)

Standard

 

GLEDER MEG TIL PERM!! 

 

 Jeg gleder meg utrolig mye til å dra hjem en tur i morgen!!! så mye at jeg følte for å skrive det her og dele det med alle! 🙂

var hjemme et døgn for 1 mnd siden, og et døgn for 2 mnd siden, og siste lange permen hvor jeg var mer en ett døgn hjemme, husker jeg ikke…

Så nå gleder jeg meg veldig til å reise hjem, å få 4 dager hjemme 🙂

Planene baller på seg allerede, men jeg skal også klare å presse inn litt tid til meg selv tror jeg, selv om nå faktisk begynner ting å se lysere ut for meg….den mørke perioden begynner å gå over, jeg begynner å blomstre litt mer, tror jeg, håper jeg 🙂

Jeg føler meg ihvertfall mye bedre enn hva jeg gjorde for bare 2 uker siden….det er helt forferdelig å være så langt nede i kjelleren at du ikke vet hvordan du skal komme deg opp igjen…

:D:D iiiii, jeg kan liksom ikke gjøre stort annet en å smile for det er masse sommerfugler i magen min nå! jeg gleder meg oppriktig mye til å reise hjem!! som regel er forventningen mye større en realiteten, men denne gangen har jeg ingen KJEMPE store forventninger, så da kan jeg umulig bli skuffet??

Besøk, og besøke andre, og jeg gleder meg 🙂

nevnte jeg at jeg gledet meg? 😛 😛

Peace out for denne gangen ^^

2 responses »

  1. Så bra Victoria 😉 Når du er helt nede er det bare en vei å gå : OPP IGJEN 😉 Dette klarer du,snuppa 😉 Så mange som støtter deg og ønsker det beste for deg: fordi du fortjener det — glad i deg og ønsker deg lykke til 🙂 Kontakt meg om jeg kan være behjelpelig 🙂 glad i deg alltid 🙂 klem fra Kristina

Legg igjen en kommentar

