God Natt…?

Standard

hjelp!!

skal prøve å sove eller sovne med andre ord, på normalt vis for første gang på over 2 år…

for litt over 2 år siden, gikk jeg til min fastlege, å fikk innsovning ( som jeg senere fant ut var god gammal dags antipsykotikum) mot slitsome lange netter med lite søvn og mange tanker…

Siden den gang har jeg bytta innsovning 3 ganger, og siste året stått fast på noe som virkelig har funket!!!

I dag 4 juni, skal jeg prøve meg heeelt uten…..bare brått seponert….fra i dag…jeg sov natt til i dag….sovna greit, men våken ganske tidelig..

I natt er jeg spent….jeg kan liksom ikke helt forsåt hvordan jeg sovner vær kveld, for det bare skjer, jeg bare plutselig blir borte liksom…og det er godt!! så nå får vi se da…:/

jeg blir så ufattelig sur og grinete om jeg ikke får sove 😦 haff, men jeg skal ikke ha angst for angsten liksom, jeg skal ikke ligge å bekymre meg for at jeg ikke får sove, for det er ihvertfall DUMT!!

 

 

God Natt da verden 🙂

Legg igjen en kommentar

