Seems I’ve Been Running In The Wrong Direction

Standard

Dagene går…..denne uken også..

Skjer lite her, dagene har gått til å ligge i senga, sove, stirre i taket…gråte…stirre litt mer i taket…sove litt mer….og gråte litt mer…

Det har vært en helvetes tøff periode, jeg skal ikke legge skjul på det…

Men nå har jeg fjernet alt av medisiner på dagen, så nå får jeg bare noe å sove på….det er tøft, slitsomt, ubehagelig, men samtidig spennende! det å sakte men sikkert finne ut at man har vært feildiagnostisert i over 1 helt år, er litt vondt og frustrerende, men samtidig veldig bra at vi finner ut av nå! jeg har egentlig gårr over et år »lovelig rusa» …..haff, ikke bra!!!! men jeg forstår hvorfor mennesker ruser seg, for livet mitt har faktisk vært sånn ca overkommelig det siste året, men nå føles alt uoverkommelig…så jeg forstår dem faktisk veldig godt!!! livet var enklere da…

men, vi får se hva som skjer videre nå da….

peace out!!

Legg igjen en kommentar

