Høydepunkter Fra April….

Standard

 

Et lite pip fra denne kanten…..

det har gått i ett kjør hele Apirl egentlig!!!! Egentlig skulle jeg sette meg ned for å skrive litt om div. i kveld, men så ble jeg distrahert da, og endte opp med å spise hamburger å se litt på james bond film, og ellers sitti å pratet om hunder i to timer…så ja, for nå, så slenger jeg bare med noen høydepunkter fra April måned, og heller skriver om »lavpunktene» i morgen…  ( kansje 😛 ) med mindre jeg da  ender opp med å sitte å prate om katter i to timer i stede 😛

peace out!

Legg igjen en kommentar

