Slik Går No Dagan….Del 2

Standard

Resten av Mars måned var jeg på perm hjemme en tur, og var der i 4 dager…
Det var kjempe koselig, og guuud så trist det var å måtte reise tilbake 😦
Hadde besøk av verdens beste »nabo» og som var hos meg i 4 dager 🙂
vi fant på mye rart, og noe seriøst !

var å besøkte en venninne på DPS også, og fikk meg et sjokk da en anna venninne av meg også var der….det var god gjengen sin det, akkurat der og da ønsket jeg nesten jeg var innlagt der igjen :p
var å besøkte henne i 5 timer på mandag, og 5 timer på tirsdagen 🙂
pratet en del med de ansatte også, og det er alltid like koselig å treffe på de igjen….
ble til og med tilbudt »brukerstyrt» etter oppholde på galehuset er over, noe som er supert, og setter kjempe stor pris på! det blir en stund til vi skal snakke om det, da jeg ikke har noen utsrkivnings dato ennå…

Selv om det var litt nederlag og kjipt å reise fra den »friske» tilværelsen, den normale verden…så går det som regel fort over…
Kom tilbake onsdagen før kjærtorsdag…det var virkelig blitt påske her oppe….ting gikk ekstra sakte nå….tiden sto nesten stille….og til en forandring, så var det faktisk DEILIG!!
Det var få mennesker her, og ikke noen av de jeg pleier å ha mest kontakt med…men det ga meg muligheten til å få litt tid for meg selv…da jeg ikke akkurat brukte mye tid på det på perm…

jeg var bare med på den ene turen, men det var en kjempe bra tur!! været kunne ikke vært bedre i det hele tatt!!! vindstille, og knall blå himmel…

resten av påsken gikk til å surve rundt, plage de ansatte på jobb, og slite både dem og meg selv ut til tider…..men jeg hadde forsåvidt en kjempe fin påske 😛 slevom det var litt ensomt og slitsomt….mest for de andre kansje…siden jeg liker på en måte / og har det helt fint liksom når jeg er høyt høyt oppe…til tide.r….men jeg forstår jo godt at det er slitsomt for andre….da får man klar tale gitt…og det er litt trist og sårende da….må jeg liksom endre min personlighet for å gjøre det mer tilfredstillende for andre? hmmm…..mitt store dilemma her i livet…
men det er noe jeg kommer sterker tilbake med ved en anna anledning..

 

Men nå skal jeg spise TACCCCOOOOOOOO!!!!
også må jeg bare understreke hvor kult jeg synes det er at jeg kan legge ut bilder i slik galleri greier, for da går det så mye fortere, og mindre plass osv 🙂 slipper å skrive om hvert et bilde liksom 🙂

snakkes rundt neste sving! 🙂

One response »

Legg igjen en kommentar

