Slik Går No Dagan…

Standard









15 Mars – 17 Mars

vi lagde kake til naboen min som dessverre hadde sin siste uke her da, og vi gjorde masse morsomt sammen….
jeg sov over hos henne hver dag den siste uken, og vi så filmer, og vi spilte guitar hero og alt annet morsomt 🙂
Fredagen 15 mars var en trist dag….jeg prøvde lure meg litt unna hele den avskjeds biten men det var umulig….ho fant meg lell…det ble en del tårer for å si det mildt….men jeg ble fort distrahert av en anna suuuper vennine, som hjalp meg å flytte alt av ting fra den ene leiligheten til den andre, og  vi vasket ut min gamle leilighet, og pyntet  den nye. og koste oss resten av kvelden.

dagen etter, var en vanlig lørdag, med fellesvask og butikktur….vi dro på butikken, og kjøpte masse snadder, for vi skulle lage oss god middag, med pepperbiff, fløtegratinerte potet, + + +

søndags turen var bowling på hønefoss….det gikk jo greit, men var utslitt etterpå…vant ikke akuratt…men tapte ikke heller….

på vei tilbake stoppet vi på en kiosk, som tilfeldigvis vedsiden av seg, hadde en åpen blomsterforetning, med ALT du kan tenke deg av nydelig interiør ting:P jeg var i himmelen litt da…..^^ trøstehandla for over 1000 kr…det var ikke fult så »magisk» opplevelse da jeg fant ut det…-.- 






men leiligheten begynner å komme seg veldig, og det er jo noe jeg har / får bruk for videre…

Mandagen 18 Mars, skulle jeg ha familie samtale, hvor mor og far skulle komme….må si jeg var litt nervøs, men det gikk jo faktisk bra….jeg var tøff nok til å lese »brevet» jeg skrev for lenge siden, og det uten å stoppe, eller gi opp el. vi snakka i 1 1/2 time, og jeg var rimelig sliten etter samtalen…helt normalt vil jeg tro…

men jeg fikk både påske egg og noen andre ting av dem da de kom…masse masse fint fikk jeg 🙂

Tiden etter familie samtalen, har gått sakte og fort samtidig egentlig….fikk jo også videoen fra da pappa filmet da de var å hentet meg i romania (adoptert da jeg var 3 år)
jeg fikk ikke se den alene, mente de ansatte, så jeg måtte vente litt, og være tålmodig, men onsdag kveld begynnte jeg å se den sammen med hu ene kontakten min…..det gikk veldig greit egentlig….kun noen få tårer som trengte seg frem, men som fort forsvant….
vi så resten av filmen fredag kvelden……det gikk veldig greit, da var det ingen tårer…og jeg var jo kun oppe på internate resten av den kvelden…

ellers så lagde jeg og vennina mi kanelsnurrer på onsdagen, da de så absolutt skulle ha dette til påske uken….

venninna mi har prøvd den nye kaffe maskinen min, men jeg glemte å spørre om den var god…jeg har nå endelig fått det jeg har bestilt av kaffe div, jeg bestilte is te, nesquick og latte med vanilije smak…men det gjennstår ennå å prøve en kopp…



 

Det var mesteparten av Mars måned i bilder og få ord…..

det blir lite oppdatering på bloggen…og det er litt trist synes jeg…for jeg liker jo å blogge…men så har jeg så helvetes mye anna som krever min oppmerksomhet også, så noe må jeg legge til side….men jeg håper på litt mer blogging fremover, da jeg ikke ha naboen min lengre, og ting er stille og rolig for tiden…eller jeg er rolig fortiden….trapper ned som bare f på medisiner, og det er skremmende, vondt, ubehagelig, men bra!!! jeg kan ikke drive å proppe i meg alt det dirtte, om det viser seg at jeg ikke treng det :p

så slik går no dagan……

Legg igjen en kommentar

