Lost In Space

Standard

jeg har egentlig ikke stort å si om dagen….til en forandring…

helgen var helt passe….mye døtid, som ble brukt på å tenke….grøss og gru..
hadde en kjempe fin prat med kontakten min på søndag, hvor vi tok opp mye av det jeg sliter med i forhold til å forholde meg til henne…for mye av energien min bli brukt på å forholde meg til andre…hva de tenker, hva de gjør, osv…overanalysere totalt…ikke om dem, men hva de tenker og mener om meg….litt små paranoid kanskje? hmm ^^

i dag har vært en ekstremt daff dag, hvor jeg bare har survet rundt….begynnte bra, energisk og frisk og rask liksom…tok liksom til og med ‘møteleder’ ansvars rollen frivillig i dag tidelig…det begynner å bli votter å vinter siden jeg gjorde det…

startet på oppgavene UTEN å klage! tenk det….uten å prøve å syte litt først engang…men så gjorde jeg jo det alene da, og da tenker jeg da….og da bare forsvinner jeg inn i et sort lite hull…

det er tungt og slitsomt….for alt blir så dystert….alt blir sort….ingen nyanser….
slitsomt å gjøre noe som helst…slitsomt å prate med andre, da jeg ikke klarer å yte 100% av meg selv i samtalen….jeg føler selv jeg ikke er noe ålreit å prate med, da jeg selv føler jeg er totalt fjærn, men hva andre oppfatter vet jeg jo ikke….og jeg får jo med meg hva andre sier, men jeg klarer ikke engasjere meg ordentlig…ikke likegyldig, men blank…

fortvilelse er grusomt…det er uoverkommelig stort å håndtere….
fortvilelsen og alle andre ubeskrivelige følelser og tanker jeg ikke tror det finnes ord for, bare steg og steg etter som dagen gikk…mot ettermiddagen var det virkelig nådd »uutholdlig»…tror jeg….alltid…
jeg tror eller kanskje jeg ønsker at nå skal jeg ikke klare mer, men så klarer jeg faen meg alltid…

brukte to timer på å skrive rapport til fellesmøte i morgen….noe jeg kvier meg for hver eneste gang….og de siste ukene har jeg vært så tiltaksløs og tom at jeg har ventet helt til tirsdag morgen, for å si at jeg ikke har skrevet rapport ennå, så derfor kan jeg ikke være med på trim før rapport…utspekulert? litt…til det punkte at jeg ikke ser fornuften i det….
men i dag så skrev jeg da….den er ikke kjempe lang, akkuratt passe, og jeg gruer meg som FAEN til å lese…

aldri vært så ærlig på rapport møte noen gang…det har jeg sagt før å, men samenlignet så var det NOTHING!
jeg fikk ned, svart på hvitt, de flaueste og mest skremmende tanker og følelser jeg sitter inne med….jeg har aldri gjort det før-.- det har alltid » blitt med tanken»—-

aldri delt med noen dem før….aldri fått dem litt ut av hodet mitt liksom….heller sitti å ruget på dem, til dem blir kjempe store også gjemem dem grave dem ned langt langt inni ubevistheten for så å håpe dem aldri ser dagens lys….
men nå er jeg nådd briste punktet…jeg kan ikke kjmpe i mot lengre….jeg kan ikke være sterk, og samtidig lure meg selv lengre…første stede jeg har vært så lenge at jeg har kalrt å holde ut, klart å være sterk nok lenge nok, til å snu på streken, og ta konsekvensen alene hjemme….men her….nei her har jeg ingen steder å rømme, og streken den må bort…

jeg føler for første gang at jeg har stortåa over streken, og det er en hel storstå mer en jeg har klart noen gang….så på en måte for jeg se styrken i svakheten…mestringen i nederlaget…

mandag om en uke skal jeg ha familiesamtale, og jeg har egentlig ikke rukket å grue meg så veldig til det ennå…kanskje forde jeg ikke har hatt huet helt med i »virkeligheten» i det siste…noen trenger å hente meg inn eller ut (kommer an på øye som ser) til den virkelige verden igjen, før jeg går meg bort i min forskrudde svarte lille bobble…
Men ja, jeg har ikke planlagt noe ennå, men de lover jo støtt og stadig » gull og grønne skoger» og jeg har ennå ikke sett no t en eneste grpstein, men jeg kan jo ikke bli skuffa ennå, før han har rukket å skuffe meg forsåvidt…håper å planlegge litt en av dagene denne uken…

 

En sang ejg følte beskrev mye av mine følelser fortiden…

Legg igjen en kommentar

