Forsinkelser meg her og forsinkelser meg der…

Standard

image

vært på kjempe koselig perm hos IS og det var kjempe fint å se både henne og Lucky igjen:)
var kjempe flink å vartet opp med nystekte rundstykker til frokost…hennes frokost derimot….nei da dt ekke så gæli, men litt galgenhumor må man ha:p

image

de hadde faktisk solarium i den bitte lille «bygda» som jg så klart måtte benytte meg av.

image

verdens fineste….jeg skulle tatt henne med i baggen min:( er bare så skjønmn og god

det var en liten forskuds feiring på bursdagens hennes,og da måtte vi jo ha både kinamat og is:) ingen bursdag uten^^

nå sitter jeg i taxi på nes og venter på en tulling som er drit sen før vi kan kjøre…som om ikke dt var nok venting på hønefoss???:o bussen var 40 min forsinket og på toppen av det hele, STAPP FULL. -.-

men nå kjenner jeg det skal bli helt passe å komme tilbake…også kommer naboen min tilbake i kveld å ^^ hennes siste uke før hun forlater meg for good:( må gjøre det beste og meste ut av det:)

Legg igjen en kommentar

