It Will Get Better….They Said…

Standard

 

 

20130227_174307

Ble omsider ferdig med ennå ett puslespill…
kjenner at akkurat slik ting er nå, kunne jeg ønske jeg hadde ett puslespill til å drive med…for nå har vi ingen flere igjen oppe…

20130301_082051

20130301_082102

IMG_20130228_111612

Ellers ble jeg omsider ferdig med luen jeg begynte å strikke på før jul!!
Det hat gått så veldig periodevis, men i går var den endelig ferdig! kjempe lett å strikke, også synes jeg selv, den så ganske kul ut ^^ tror jeg må lage en til i no påske farger kanskje :p

11398_609288692431015_714467331_n

 

Ellers er ting her sånn halvveis ok….
Ikke bedre en før….ikke værre en før, men på god vei den retningen :/
Det er mye for tiden, og mye er dessverre ting som har dukket opp her, som ikke var med på lasset da jeg kom…
Synd når man får så mye tilleggs problemer man ikke hadde regnet med, slik at de problemene man kom for å få hjelp med, blir bortglemt….satt til siden…samtidig som jeg får testet tålmodighet, og mye følelser, som alle trenger å øve på, men kanskje spesielt jeg, så er det ikke helt en sunn måte å teste dette på…ikke konstruktivt i det hele tatt!! det tapper meg for mer energi en jeg har, og klarer å lage….det tapper meg totalt…
Behandling skal ikke være lett, det er ingen dans på roser det heller, men det skal heller ikke gjøre deg dårligere en før…

Matlysten er helt på trynet om dagen, og det merkes veldig! det gjør meg redd, og frustrert, noe som igjen ikke forbedrer situasjonen…

Snakket med en ansatt i ettermiddag, og fant vel egentlig ut, da jeg snakket og sa tanker ut høyt, at jeg er inn i en »mild» depresjon av noe slag….om det er sånn som går over etter noen dager, eller som varer lengre, det vet jeg ikke….for nå har jeg vært i denne »deppresive tilværelsen» i over 2 uker, og må si jeg føler ikke at jeg ser lyset noe mer nå en før…
jeg prøver å snu på det hver eneste dag, og det startet kjempe bra i dag tidelig! jeg var full av energi, godt humør, kanskje litt for godt humør, da det bikker over til barnslig, men jeg var ihvertfall litt glad….folk ble glad av å se meg hoppe å danse rundt å synge » det er fredag….det er fredag….det er tia da vi får en fridag..»….jeg følte selv jeg var koseligere å være rundt, selv om det er litt slitsomt når jeg er såpass høyt oppe, så er det bedre enn å være helt nede i kjelleren….det er verken artig for meg, eller andre….kroppen føles tung og ubevegelig….hver en bevegelse føles som å bestige et fjell…

så det gode humøret, det holdt en liten stund….så krasjer det igjen….helt ut av det blå…jeg prøvde virkelig!! jeg ville!!
Men likevel noe gjorde meg helt utslitt….så da endte resten av dagen med å være tung og sliten….

Men nå har jeg klart å være hele 3 timer alene i leiligheten, og da mener jeg helt ALENE!! naboen min har sviket meg, og dratt på 1 uke perm :/ men jeg får ihvertfall øvd på å være alene…som egentlig er hensikten med å være i leiligheten…

Jeg har spilt rocksmith på ps3, og kjøpt 3 sanger av 3 doors down, til spillet, så jeg er i startfasen av ‘kryptonite’…

så nå får jeg stikke å ta medisiner, og henge opp en klesvask nede, og legge meg….orker ikke mer av denne dagen, den har vært temmelig drøy…..tror kanskje noen messer med huet mitt, å skrur klokka bakover :p heheh!^^

 

Peac out for denne gang, det var en stund siden sist, og en stund til blir det nok til neste gang…
(selv om jeg ønsker helst å være litt flinkere til å blogge ^^ )

2 responses »

  1. Så flink du er til å pusle var et stort puslebilde 🙂 Digga den lua, knallstilig ❤
    Håper depresjonen slipper taket, kjenner til den følelsen når andre uventet ting faller på lasset og tar vekk all plass til å jobbe med det man egentlig skal jobbe med, det er tungt. Legger igjen en god klem og håper det blir bedre, du var jo flink som klarte å være helt alene i leiligheten<3 ❤ ❤

Legg igjen en kommentar

