Just Because You Had A Bad Day, Doesnt Mean You’ll Have A Bad Life…

Standard

 

 

UTEDAG I VASSFARET

 

20130220_111931

 

// privat – ute dag i Vassfaret // 

 

Jeg kom meg ut på denne aktivitetsdagen som kom så brått på i går, allikevel da…
Det angrer jeg jo ikke på…det var herlig å sitte i solen og nyte bål, pinnebrød, og stillhet…

20130220_112400

// privat – Prøvde truger for første gang, og det var noe knotete å gå med syntes jeg, men litt artig å…//

 

20130220_112409

// privat – synd vi var så uheldig med være bare :p //

Det var utrolig fint der, tror det var sånn ca midt i Vassfaret. Hadde ikke engang mobil dekning, og det var mega panikk med engang, men så var det egentlig helt greit….helt herlig å ikke ha det mase med mobil egentlig..

20130220_122128

20130220_122135

 

Gårsdagen var egentlig dag jeg ikke tror jeg skal skrive noe om, den er over, og i dag var en ny dag, og den har vært bra!! 
Det viser bare at har man en dårlig dag, betyr det ikke at alle dager skal være dårlig 🙂 så jeg er stolt over det 🙂 

fikk til og med skvisa inn 3mnd evaluering på morran, før turen, og det var en konstruktiv og bra samtale….jeg følte ihvertfall at vi var veldig enig om alt, og at vi virkelig nå så på samme side i boka liksom….men om det var min oppfatning, og at han egentlig mente noe annet en han sa, det vet jo ikke jeg….
men for ikke å ødelegge det som egentlig har vært en veldig fin dag, så velger jeg å tro vi er enig, og at han mente det han sa 🙂 

 

over og ut for nå 🙂 
(legg merke til, jeg har til og med tatt meg tid til å ha fin overskrift, så da må jo dagen ha vært VELDIG bra da? :p ) 

 

Legg igjen en kommentar

