MegaSun

Standard

20130215_145425

På fredag tok jeg meg en snar tur innom megasun, og tok 25min på litt egen pleie ^^ det var og er alltid godt med litt sol 🙂

20130215_150134

20130215_184405Også var jeg så klart på en sikkelig shopping spree…

joggebukse fra belsvik jeans..
militærgrønn olabukse fra Cubus
To bøker fra bokhandelen
to t-skjorter fra Gina Tricot

Dagen etter (aka lørdag) var jeg igjen på en liten shopping spree, hvor jeg kjøpte en rød ski bukse, med svart matchende jakke til, daniel frank eller noe, og en fleece genser, og en jakke til pappa i fleece, og alt dette for 1200 kr ca….når jakka jeg kjøpte t meg selv i utgangspunktet kostet like mye som totalsummen, da må man slå til!!! elsker triatlon butikken, men den skal legges ned 😦 ventet bare på det…

One response »

Legg igjen en kommentar

