The Long Road

Standard

tumblr_l2iws2u9av1qbdvx0o1_400_large

 

er lite å oppdatere siden sist egentlig….
Nå er det bare en uke siden sist jeg blogget, så det er grenser for hvor mye spennende jeg har på hjertet….

startet uken med å bli dårlig….og nå er jeg virkelig ikke i form….henger å koper og er ikke helt med….crp’n er ikke forferdelig høy, men den ligger over normalen..
Feberen er alt fra kjempe lav til sky høy…ustabilt som resten av hodet..

slitsomt nok bare å få med seg begge beina ut døren…

På fredag morgen, var jeg så dårlig, jeg klarte ikke reise meg opp av sengen på morran, og måtte be noen hente en ansatt som kunne komme ned med medisiner….jeg kom meg ikke ut av senga før halv 12 på dagen, og det er ekstremt uvanlig for å være meg, da jeg som regel spretter opp før 08, uansett form….:/

sku ta ny crp i dag, så får vi se….

ellers skjer det egentlig veldig lite…blitt lovet leiligheten når den er ferdig pusset opp….den er vel egentlig ferdig pusset opp, men må vaskes først…så skal jeg bære alle tingene min dit…blir siste gang jeg flytter *bank i bordet* før jeg flytter hjem….og jeg håper jo ikke det skjer med engang :/

Blir nok greit å flytte til leiligheten…..litt andre ting å forholde seg til….meg og mitt liksom….ingen ordensmann oppgaver….ingen felles kveld faen 🙂

Også har vi laget behandlings plan faktisk… etter 9 uker her….
Den er ganske passe….noen ting vil bli lettere å jobbe med en andre men…

Men det er fremgang!!

I morgen skulle jeg få arbeids-nekt etter lunsj, for å sitte å skrive om »drømmer for fremtiden»….hmmm

Fikk høre fra en av mine kontakter, at »sjefs kontakten» som jeg har samtaler med, hadde troen på meg, at dette vil funke, og følte nå at jeg begynte å åpne meg litt mer, og begynte å kjenne meg litt….

Ellers er det det samme gammle her….bare litt daffere….alle er jo faen meg syke….ansatte, og »innsatte»…..

Prøver å pakke rommet litt i det små, snart ferdig…

 

2 responses »

Legg igjen en kommentar

