Juleoppdatering ..

Standard

 

Da var endelig juleaften over for denne gang!!!

vært lite blogging i det siste, noe som skyldes mange forskjellige grunner…..
de siste dagene før jul har jeg bare gått rundt meg selv, stresset dag inn og dag ut, og bare ikke funnet roen…

julebordet eller julelunsjen om du vil, gikk overraskende bra, og jeg og en til var konferansier, noe som jeg egentlig ikke liker å være, eller tørr å være, men på onsdagen, så glimtet jeg til….eller?….

det var deilig å få det overstått, før neste store utfordring sto på prøve…jul hos familien..

Ble henta av storebror, og det var kjempe koselig å se han igjen… fikk en liten omvisning av svingen, før vi dro tilbake….var innom hønefoss og handla, før vi kjørte videre…helvetes mye mennesker på veien da gitt!

kom frem, og bare etter noen timer, ønsket jeg sterkt å reise tilbake…ikke for at det ikke var koselig hos broren min, men generelt bare alt surret rundt i hodet…
men jeg rømte ikke fra det, slik jeg vanligvis kanskje gjør? eller jeg må innrømme, jeg har stått i det i meste jeg ønsker jeg å rømme fra…ønsket er alltid der, men allikevel så klarer jeg alltid å stå i det!

Lillejulaften var jeg hos mamma og pappa, sammen med de 2 andre brødrene mine,og familie, og vi spiste god mat, til det nesten rant ut av øra 🙂

Juleaften var en stress dag, men jeg tror ikke det er en eneste nordmann som ikke følte eller føler det slik :p
men det ble veldig koselig! jeg tok med strikketøyet mitt, så jeg kunne koble litt ut og sitte med det, om det skulle bli litt for mye, noe jeg tok godt nytte av, og fikk strikket nesten ut et helt nøste til…så nå har jeg strikket 2 nøster, på babyteppe projektet, og bare sånn ca 4 nøster igjen….det går unna!

maten var god, jeg spiste så mye jeg hadde vondt!

pakker var det mer en nok av, og det er helt kvalmt å tenke på hvor mye penger som ligger i de pakkene under treet…folk kjøper jo i øst og vest, og litt til….-.-

Fikk ihvertfall masse fint!!!! bilder kommer senere!!

Første juledag i dag, jeg drar oppover….krysser for at bussen går….deilig å bare sitte på en buss hele veien, også taxi de siste 20 minuttene da…:/
håper jeg kan ta det med ro når jeg kommer tilbake….noe jeg tviler på at jeg kommer til å klare….favoritt kontakten min er på jobb i kveld, og jeg kommer vel bare til å prate høl i huet på henne…jeg klarer ihvertfall ikke å bli i svingen, å vite at hun er der oppe, og jeg der nede….samtidig som jeg bør bare unngå henne de neste 2 dagene, da hun plutselig reiser og skal være borte 3 uker 😦 det  liker jeg svært dårlig 😦 faen heller, hvorfor i all pakka, må hun reise akkurat nå som jeg har begynt å like henne? god trening da?….det er det jo….men helvete jeg skulle holdt meg mer distansert hadde jeg visst hun skulle dra…men jeg klarer jo ikke det heller…
avstand men nær kontakt er jo hva jeg ønsker….egentlig nær kontakt, uten følelser….slik at det føles som avstand! det er tingen det!!! det skal jeg øve meg på!!! no feelings!!!

Men nå er kl 11, nå må jeg dobbelt kjekke busstiden, og pakke ned julegavene, spise og dra! gleder meg til å sitte på bussen å strikke da 😀

 

det var noen få ord fra min side for denne gang….håper ikke det blir så lenge til jeg er tilbake!

peace out!

 

 

Legg igjen en kommentar

