En Kjapp Tur Innom

Standard

ohoi!!! her er det lenge siden det har vært en oppdatering!!

ting svinger så mye at jeg ikke klarer å holde følge egentlig…
flytta til svingen, håper jeg blir her til siste slutt….ikke livet..men slutten av dette kapittelet i livet….
hopper av i svingen vettu^^

første natt overstått, gikk fint, sovnet før 11 tror jeg! men våknet halv 6, og sto opp 06….pakket ut litt mer, og kan nå se gulvet….

mer og lengre og fyldigere innlegg kommer senere!
i dag er det julebord/julelunsj, og faen som vi har strevet for dette, så da er det ingen tvil om at jeg skal delta! sliter ikke over noe for ingenting :p haha…
kan bli trist da kontakten min skal synge, men det må jeg bare komme meg igjenom…tenke at jeg heller skal være glad for at jeg ser henne i det hele tatt, da hun egentlig ikke jobber i dag…
haff, alle disse helvetes følelsene….:/ fuck u feeeeeeeelings!!

snakes on a plane!

Legg igjen en kommentar

