6 mnd?

Standard

Først synes man at ting går for sakte….
Så når folk plutselig får ut fingeren…
Da går ting for fort….
Aldri fornøyd…haha!

neida….jeg hadde jo mast litt på å ha en evaluerings samtale nå, siden det er gått 3 uker alt!! i dag faktisk!

De 3 ukene har gått utrolig fort faktisk! litt godt å tenke på at tiden går fort her!

Selv om jeg var klar som et egg, til denne evalueringen, slet jeg med å få frem ord…få frem en eneste lyd egentlig…det kom seg etterhvert, men det var ganske intenst og skummelt, da to andre personer sitter å stirrer på deg, og skriver og tenker sitt, mens man skal prate liksom…
Men jeg fikk sagt det jeg ville….eller det jeg hadde skrevet ned ihvertfall….også gikk jeg høre litt hva de mente….jeg må si det var litt skummelt….det kom ikke som noen overraskelse de tingene de mener jeg må jobbe med…jeg har jo vært inne på det selv flere ganger, men når man ikke sier det høyt, så er det ikke så skummelt…da er det liksom ikke så reelt….
Men jeg er enig i de tingene de sier, og jeg er motivert til å gi alt for å prøve å få til en forandring….

Jeg maste jo intenst fra dag 1, om å få starte opp med ny psyk. her, men ettersom ting ikke alltid lever opp til forventningene, så fikk jeg en (ikke overraskende) nyhet, om at psyk. skulle fokusere på den andre gruppa, så det vil si, ingen psyk….men jeg har jo 3 kontakt personer jeg skal ha samtaler med, og det er en grei løsning tror jeg…jeg er åpen for å prøve det ihvertfall….3 veldig forskjellige mennesker, så det er jo egentlig bare helt supert!

Ellers, sånn tids perspektiv da….jeg hadde jo håpet på 2 mnd…kanskje 3 på det meste liksom….men fikk jo høre i dag at de tenke 6 mnd frem over i tid….:/ 6 mnd er lenge synes jeg….det er ikke dermed sagt at om 6 mnd så er det på huet og rævva ut, samma hvordan tilstanden er…..vi skal jo ha evalueringer underveis, og alt an forandre seg ettersom….

Men jeg er ihvertfall glad for å få det overstått….og det ga meg jo et lite håp da de sier de mener de kan hjelpe meg! det er ganske godt å høre at noen mener de kan hjelpe meg! da jeg hele livet har følt jeg er et håpløst tilfelle liksom …

De har vært tydelige på at jeg må også ville, og gi noe for at dette skal fungere, og det er jeg bevist på!! det har jeg vært bevist på en god stund…
Utålmodigheten ble møtt i dag heldigvis.!!! jeg har allerede fått 1 »hjemmelekse» til neste uke….
Skrive 20 ting om meg selv…» jeg er…..» Den var ikke så ille når jeg først satt i gang….så den er jeg ferdig med alt, og jeg har ikke bare skrevet ned no dritt, uten å reflektere over det eller noe….

Den andre leksen er å skrive » hvor står jeg om 1 år»…..
Den er ganske mye mer utfordrende….
Jeg aner ikke hvor jeg skal starte…jeg aner ikke jo engang hvor jeg ønsker å stå om et år….
Men den oppgaven drøyer jeg en liten stund….ikke i dag..ikke i morgen…etterhvert….kanskje til uka….før onsdag ihvertfall…

Egentlig er jeg veldig sliten nå…det har vært mye i dag egentlig…selv om det har vært en av de bedre og mer avslappende dagene…det har vært mye hjernetrim fremfor så mye fysisk aktivitet liksom….og det kjennes litt godt ut å få brukt hodet på en slik måte at jeg kjenner meg sliten…så thumbs up for that 🙂

Men nå må jeg finne frem bagen, og henge opp klær, skal jeg komme meg avgårde på min første perm i morgen!!!
iiiii, jeg gru gleder meg!!! jeg har lagt opp en ganske safe reiserute i morgen, og krysser alt for at det går som planlagt (i hodet mitt) , og hele fredagen har jeg planlagt masse avtaler, så det blir utrolig bra!! jeg gleder meg rett og slett til å møte igjen alle de jeg har dratt fra!!!
lørdag tar vi som det kommer, men mest sannsynlig så drar jeg tilbake på lørdags morran….jeg har ikke egentlig planlagt noe reiserute tilbake ennå, for det er så vanskelig og skremmende, at jeg tar det litt på feeling:p

Peace out!

4 responses »

  1. ❤ ❤ ❤ Håper det blir en bra ordning med 3 forskjellige, men hørtes jo litt bra ut med 3 helt forskjellige. Du er tøff som klarte å prate i slik setting, der mister jeg ord og fatning og ender med å gå avsted med klumpen i halsen for jeg fikk ikke sagt noe og ingen som forsto at jeg ville sagt mer. du er kjempe tøff ❤ ❤ ❤

  2. Hei 🙂 første gang jeg er inne på bloggen din i dag. Spennende lesning. Må si jeg er imponert over deg og måten du jobber med deg selv på. Disse hjemmeleksene virker både vanskelig og nyttig. Sikkert noe flere hadde hatt godt av. Lykke til videre, jeg kommer til å følge deg 🙂

Legg igjen en kommentar

