Spinnvill

Standard

Nå har det vært stille lenge nok fra meg….
For se om jeg får skvisa inn et kjapt innlegg her før nette detter ut da…:/

siste dagene har vært slitsomme….både for meg og sikkert for dem rundt meg å….
vært så fullstendig høyt oppe, at jeg nesten flakser….ADHD’en kommer virkelig frem nå…æsj!
ukonsentrert, umotivert, hyper, sint,ut av kontrol…hipp hurra….

overlevde rapport møte i dag å …..på hengende håret….følte meg rimelig høy i hatten…
nok engang en klein stillhet etter jeg leste min…så kommer det liksom en liten kommentar fra en av de ansatte, mot slutten av stillheten, bare for nå ble det så lenge og så kleint at alle snart skreik i kor…det var ingen kommentar som ga meg noe egentlig…bare gjenntok det jeg allerede hadde sagt på rapporten…ok? meningen med det var?
men som sagt, what ever!! :p ekke her for å bli dullet med, eller drive dank! nå må ting snart begynne å skje, før jeg revurderer hele greia!!
tolmodighet er virkelig en dyd…!

ellers homper det å går som alltid…homper mye, går sakte fremover,og litt tilbake…

får virkelig øvd seg på det her da!! så det skal dem ha!! om ikke annet

Ellers var det vel no spekulasjoner om ytringsfriheten til oss mennesker som skriver og deler hva vi har på hjerte, ut på slike sider som nettopp blogger, og facebook…..jeg er ikke helt problemet med det?
jeg er da totalt bevist på hva jeg gjør!! jeg er da i en 100% edru og bevist tilstand da jeg blogger, og er jo ikke født i går da, og henger med så mye at jeg forstår at det går ut på nette, og sletter man det fra sin personlige pc, så forsvinner det ikke lell…DAAAAH!

men jeg mener at de som har noe i mot det, kanskje er for pysete til å gjøre det selv! det krever styrke og selvinnsikt ikke minst, for å gjøre slikt! klart, jeg kunne kanskje vært litt flinkere til å si halvparten av hva jeg skriver, sånn høyt liksom, til et annet menneske…men alt i sin tid..!
det er da ihvertfall et stort steg på veien, å klare å skrive noe av det faen skapet man sitter inne med….
Man kan ikke gi alt av seg selv med engang, da har man ikke noe å gi senere.

Så akkurat den kommentaren fra tidligere, den tar jeg med en stor øse salt!
jeg snakker ikke dritt om andre, jeg gir ikke ut navn, og jeg prøver ihvertfall ikke å være triggende….
For meg er dette den beste terapien så langt, og den har jeg jaggu klart å komme opp med helt selv å, så det er vel egentlig bare min egen skulder jeg kan klappe på da 🙂
Om de mener jeg skal slutte med det, så javell….men da hjelper jeg verken andre rundt meg eller meg selv! da er det å pakke kofforten og dra hjem….for bloggen, den er et must :):)

håper alle andre der ute har hatt det fint og rolig de siste dagene, og ikke er like spinnvill som meg 🙂
Drar vist på perm på torsdag, hjelp!!!! guuud, det er skummelt det!!! buss og alt mulig!! får sjå om jeg kommer meg hjem i det hele tatt da 🙂 gleder meg ihvertfall til fredagen, da er fullt opp med avtaler, med folk jeg FAKTISK ønsker å prate med, som faktisk er der, når dem sier de ska være der! (håper jeg!!!) dem hakke skuffa meg mange gangene før, så jeg er optimistisk til den!!
men nå skriver jeg snart hull i tastaturet, så nå er det på tide å roe ned nervene, og kulen heeeeelt!!! heeeelt til i morra tidelig!!! bah ny dag med nye muligheter sier dem….vi får nå sjå!! tror det ikke før jeg får se det :p

det var nok positive oppløftende ord fra min side, man kan jo ikke risikere overdose av det heller 🙂

snakkes!

 

2 responses »

  1. Hvorfor ville de att du skulle slutte? Hvorfor likte de ikke sånt?
    Skulle da tro det var helt opp til en selv 🙂 Og som du sier, du legger ikke ut navn o.l, og skriver ikke triggendes.
    Hadde du vært en pro ana/selvskader/o.l-blogger hadde jeg skjønt det, men du er overhode ikke i nærheten av sånt!

    Så bare fortsett du med goood samvittighet 😀

    Håper de behandler deg pent der oppe, så gleder jeg meg sååå til å se deg igjen fredag 😀

    • hehe, nei de har ikke bedt meg personlig om å slutte…og jeg har sagt det til dem at kommer de å ber meg om det, har jeg mer en nok argumenter for å forsette! 🙂 så jeg tar det egentlig bare pent og rolig jeg 🙂

      jada, de er nå snille med meg da 🙂 inntil videre…:p haha neida 🙂

      nå kjenner jeg at jeg gleder meg en GOD DEL til å dra i morgen!! jeg gleder meg masse til å se deg igjen, jeg tror jeg kommer til å trenge no eventuelt, så jeg ikke prater hull i hodet dit :p 🙂

Legg igjen en kommentar

