Plutselig Innser Man At Man Lever!

Standard

248267_451551644906319_61512899_n

 

På fredag fikk jeg vært med på badeturen/byturen….det var en lang biltur….fikk shoppa og stressa rundt på senteret, til jeg nesten sprakk….på vei tilbake til bilen, var jeg veldig glad jeg møtte på en av de andre, for jeg var noe usikker på hvor vi skulle møte :/
på vei til bake, gikk bilturen like sakte som til….merkelig det der..
var utslitt da jeg kom tilbake, det var utrolig godt å komme tilbake! men gikk fort over, og plutselig var jeg høyt oppe igjen…
Hadde en fin fredagskveld egentlig….mot slutten ble jeg litt daff igjen…manglet motivasjon til alt!! hva var liksom meningen med å gå å legge seg? hva var meningen med å stå opp i morgen? hva var meningen med alt egentlig?
Men folk er så snille å gode, så de kom med mange fine grunner til å stå opp i morgen å 🙂
i dag har jeg vært »høyt oppe» store deler av dagen så langt….
vaska klær, vaska gulv,vært med på butikk tur….vasket opp etter lunsj…spiste gratis pølse på butikken 🙂 om 2 timers tid ska jeg kanskje være med på juletre tenning i »bygda»…..for se…

Ellers er humøret så ufattelig varierende at det er både slitsomt og skremmende…
Jeg går fort ned i kjelleren, men jeg rekker ikke være der lenge nok til å forstå hvorfor jeg er »der»?
Får sånne øyeblikk hvor man plutselig innser at man lever….og det er vanskelig og tungt….prøve å analysere følelsene sine..
Selv om det ikke skal mye til, for at jeg detter langt ned, så gjelder det heldigvis motsatt vei også! bare å ta en røyk med en snill og god person, gjør at jeg glemte jeg var i kjelleren, og plutselig ser ting ut til å ha farger å nyanser igjen….
det hadde vært ufattelig greit om ting ikke var så vekslende….endrer jo seg KONSTANT!!
så det kommer liksom veldig an på når man spør hvordan ting er…for i det ene sekundet kan ting være helt meningsløst og alt er ingenting….men om du hadde spurt 5 minutter senere, så kan svare så utrolig motsatt…da kan plutselig ting være ufattelig greit, og motivasjonen på topp, og ikke minst fornuften! ….
Det er en karusell som går for fort, som man ikke kan hoppe av….

 

20121130_164057kmlk

4 responses »

    • Du er ikke alene!
      og heller skal du ikke ha dårlig samvittighet!!! lett å si jeg vet….sliter selv med å ikke ha dårlig samvittighet for det…men se på det som selv innsikt!!:) vi alle har vært vårt å stri med, og skal ikke trenge å unnskylde oss for det! ❤

Legg igjen en kommentar

