Forhandlinger

Standard

Endelig Fredag…

for en spesiell uke!
humøret har fått seg skikkelig utfordring! Mistet mobilen min opp i vaskebøtta på onsdag, og der lå jo den å svømte å koste seg en god stund, før jeg oppdaget det-.-
Men heldigvis mange snille folk som hjalp til, og jeg har stekt mobilen min i ovnen for første gang! det VIRKER!!
Hatt besøk av Dorthe, noe som var kjempe koselig 🙂 føltes ikke rart ut engang! merkelig det der? sikkert forde jeg var så vant til å vennen på besøk i England…det blir litt samme feeling…
I går fikk til og med sinnet mitt prøvd seg litt….huff…
Jeg hadde tenkt på hvordan jeg skulle reagere om jeg ikke fikk være med på badetur/bytur i dag, og at jeg i hvertfall ikke skulle bli sint! jeg skulle liksom ikke gi dem den »gleden»…eller »seier»? kanskje? jeg vet ikke….men ihvertfall, jeg skulle ta det pent og rolig, og voksent, og vise at det ville ikke gå inn på meg liksom! være helt »flat» liksom…
Etter lunsj så spurte jeg da, og da fikk jeg jo et ja…var bare en av alle som skrev seg opp som ikke fikk være med….så jeg trodde jo på dette da….blid og fornøyd, og gledet meg til bytur i morra….men neeeeeeeeeei da!!!
På kvelden, under hotel cæsar faktisk, sitter jeg å diskuterer turen, og at jeg sku vel få være med selv om jeg ikke sku badet?….nei mente ho, og det måte jeg ta opp med kontakten min osv og bla bla bla….jeg trodde jeg skulle tilte i vinkel!! heldigvis hadde kontakten no bakvakt greier, så hun var tilstede på kvelden akkurat da dette skjedde! i fyr og flammer omtrent, raser jeg oppover trappene, og gjør klar deeeeeen talen om hva er rett og hva er galtXD 
Ble ikke møtt helt som håpet….jeg banner og er høylytt, og ho bare står der, stø som et fjell og sier vi kan prate om det i morra….BAAAAH!!!
jeg ble mer forbanne, og bare gikk, slo i alt jeg kunne slå i….noen minutter senere, på vei ut, kommer hun tilbake da, og spørr om jeg vil prate om hvorfor jeg ikke vil bade? hun mente vist jeg kunne få en sjanse til å forklare meg NÅ, istede for i morra liksom…
Jeg satt utrolig pris på det! at hun ikke bare løp sin vei, unne problemer, og »piner» meg eller »tester» meg til et punkt som hun egentlig ikke har rett til å teste meg til…ihvertfall ikke etter bare to uker! 
Men jeg fikk sjansen, og vi kom frem til en enighet, skulle få være med nå denne gangen (fredag) uten å bade, men da måtte jeg ha det som ett mål for videre behandling, at neste gang jeg skriver meg opp på lista, da må jeg badet! det var greit da jeg…og jeg som er så ærlig da, kødda høyt og sa, jeg kunne  være så sleip å være med i morra, også aldri skrive meg opp på lista igjen,…men jeg sa det og sa jeg tullet sammtidig da…jeg skal jo ikke det!! nå må jeg vise at jeg kan holde min del av avtalen jeg også, eller blir det aldri flere avtaler liksom…og man komemr langt med forhandling :p

men men, resten av kvelden var fin!

Sovet ganske dårlig hele uken egentlig…merkelige drømmer som make no sense!! ubehagelige drømmer…tidelig oppe….eneste oppe….
mye sliten, men »høyt oppe» samtidig :/ 

Legg igjen en kommentar

