Tro Ikke Alt Du Tenker-.-

Standard

tumblr_mdcznes3Ay1qz6f9yo1_500

 

alt krasjer….i 100 km i timen….kjennes det ut som…

Fra start til slutt…for det skjennes ut som slutten nå…men det er ikke slutten…og det er frustrerende…

Ennå en helvetes dårlig natt…våkner av at jeg klør meg ihjel på håndleddet av alle ting…flere ganger….til slutt ga jeg opp..opp kl 6…

Eneste oppe, og det var skummelt…men deilig…

Bare mas og kjas hele dagen….trim i dag var okei…hjalp litt på humøret da en ansatt som egentlig ikke jobber i dag, var på trimmen, bare for hun hadde lyst…litt innebandy desverre…men var innbytter meste av tiden, og ellers i mål…fotball på slutten, var okei, skårte noen mål ihvertfall…
første rapportmøte i dag, hvor jeg faktisk måtte både skrive og lese jeg å….jeg tok vist på meg ansvaret av å være møteleder på mandagen, og det gjeller vist alle dagene denne uken…alle møtene…men det gikk fint det å…jeg var egentlig ikke nervøs for å lese min rapport, selv om jeg var helt til slutt….men akkurat da jeg begynnte å lese første setning, følte jeg at jeg hadde svelget tunga mi….
nervøst kom jeg meg igjennom det….det var liksom ingen feedback da….alle andre fikk masse forskjellig…både fine kommentarer eller spørsmål til det de sa…jeg fikk bare en stusselig : » fin første rapport»

Hva faen liksom? jeg vrengte ikke hele mitt indre ut på papiret, men fader heller, jeg skrev jo en hel side da…

What ever, det kan være det samma, skal de være tause, så kan de være tause

Kjenner sinnet og frustrasjon bobler under topplokket….jeg vil eksplodere…jeg vil skrike…jeg vil ødelegge noe…jeg vil ødelegge meg selv!

lunsj, og jule komite møte etter…også en helvetes stor oppvask som ventet på meg…dumme meg som satte meg selv opp på lunsj oppvasken tirsdag, også det med en som faktisk dro hjem i dag…jadda, jeg glimter til….men det gikk oki, jeg trives best alene på oppvasken…
stura litt etter det…så var det middag, det orka jeg bare ikke nå…jeg gikk frem og tilbake og bare stresset og hodet kjentes ut som det snart kom til å dette av….da folk ENDELIG var ferdig med å spise, var det oppvasken engang til da….stresset og stresset og stresset, til et punkt det nesten sa PANG!

så har jeg fått bry huet mitt ennå mer, med å drive med disse helsikes permisjons avtalene, som skal skrives….planlegging av hvordan man i helvete kommer seg heri fra og til noe som helst som kan tyde til liv og menneskeheten, er litt av et prosjekt….unner ingen!!
Jeg fikk plutselig flash back om hvorfor jeg sa nei til dette første gangen…DET ER JO FAEN MEG LANGT POKKER I VOLL!! helt bak mål!

ja, jeg er jævelig frustrert nå!!! det føles som jeg aldri kommer meg av flekken…hverken fysisk, eller psykisk..

Men nå har jeg skrevet dem ferdig, uten særlig mye bistand fra ansatte akkurat…ga meg ingen hjelpsomme kommentarer eller noe, selv om jeg var innom 3 ganger….men hun skulle vel teste og se om jeg klarte det selv?…jadda, jeg er jo ikke født i går, jeg klarer jo å planlegge en reiserute…men akkurat nå har jeg bare fått alt opp i vranga!!! dårlige netter, stress med oppgave lister, og samtidig holde humøret oppe, og liksom bare godta at man skal føle seg usynlig, det er en dårlig kombinasjon…

Jeg vil gråte….tusen tårer….jeg vil skrike tusen ord….jeg vil kutte tusen kutt…jeg vil bare forsvinne…

Jeg er jo faen så dårlig til å si t kontakten at jeg vil prate da…men jeg føler da jeg har vist henne at dagen i dag ikke er bra?….hun spurte jo da hun kom på jobb, jeg sa helt ærlig : haff…ikke bra…
men som svar fikk jeg et ironisk : nei nei, ikke haff….og en liten sympatisk klem da…men det er liksom akkurat som jeg bare tar henne på ordet…nei okei, haff er det ikke da…nei da er det vel greit da…
Helvete da!!! jeg har da yttringsfrihet?! jeg har vel lov å syte, slite, og være frustrert på lik linje som alle andre?
jeg har nok det, men jeg har nok ikke rett på tilbake melding på det…jeg har rett til å føle hva jeg vil, si hva jeg vil, men det skal gjøres alene….
jeg tror vel egentlig ikke at det er slik…jeg tørr ikke håpe, for håp har jeg ikke kommet langt med her i verden…
Men den fornuftige hjerne halvdelen, den mener at det er greit å tro at kanskje det ikke er helt slik jeg tror…

er som den ene quoten jeg har hengt på vegen : Tro ikke alt du tenker!

Dagen er for lang, natten er for kort….når skal dette ta slutt?
livet, ingen ende tar….utolmodig!!

jeg er utolmodig på å få en forandring…til hva? det vet jeg ikke…til noe bedre? eller dårligere? jeg vet faktisk ikke…men utolmodig er jeg…
jeg er utolmodig på at livet skal slutte….jeg orker ikke lengre…jeg har vært tolmodig nok….
det er  jo bare tull alt sammen!!! dumme tanker, som bare jeg har…som ingne egentlig skal vite om…som jeg ikke skal si høyt..for det er jo forbudt! tanker som bare er i mitt hodet….som bare JEG kan endre på…om jeg ønsker å endre på det…
Så var det da…..ønsker jeg det? motivasjon? hva er det?…

Nei nå orker jeg ikke engang å blogge mer….det hjalp meg ca 1 %…..faen ass, ikke engang blogging er effektivt lengre…:(
Håndball i kveld…mon tro….hørtes ut som hele dalen skulle presse seg inn i vår lille tv stue å se den alle man….:/ jeg vil ikke det…jeg vil ikke se kampen…jeg vil ikke se den med en hau med folk…jeg vil være i fred…jeg vil bort…jeg vil sove…sove bort all smerte, alle tanker alt!!!! bare sove til jeg en dag våkner, også er alle problemer løst…

men det er jo umulig…

Dette var et litt mindre oppløftende innlegg fra min side…det er vel en stund siden sist….men fader å, ingen kan alltid være positive :p

Dagen i dag får et stusselig terningskast 1…..om det var mulig å gi mindre, ville jeg gjort det…

Men nok dritt fra mitt hue, nå går jeg å legger meg….jeg har ingen mer nytte denne dagen….jeg har slavet rundt til hjerte nesten hopper ut, jeg har trent rævva av meg, selv om jeg sa jeg ikke ville..selv om det virkelig var det siste på jord, jeg ønsket å gjøre kl 09 om morran…jeg har gjort mitt…lite jeg har fått igjen for dagene i det siste…men what ever..».er sikkert en del av behandlingen?» hah…lool.

natt

Legg igjen en kommentar

