Nå Tennes Tusen Julelys…

Standard

20121130_164057

 

Da var skjerfet endelig ferdig….veldig deilig, og varmt…men regnet på det at det lønnet seg ikke egentlig…det ble dyrere enn å faktisk kjøpe på butikken…

Begynt på lue…

tente juletre halv 9 i dag tidelig, med »nå tennes tusen julelys» og »du grønne glitrende..»
Vært mye fokus på jule ting i dag…hengt opp advents kalender, med pakker 🙂 vi får vist pakker her…

lært meg å stryke store tunge gamle gardiner i dag…

Vært en lang dag på mange måter…samtidig som tiden faktisk går litt…ikke fort, men litt fremover ihvertfall..

Fredags kvelden er som alle andre fredags kvelder…like tunge og kjedelige…

Greie folk på jobb i hele helgen egentlig, så det er ihvertfall noe å smile litt for 🙂

Aking på søndag ned bakken, og kjøres opp av snø skuter…(sier de ihvertfall..) det er 1 km ned, så det hadde vært trist å måtte gå opp igjen..

Ellers står ingenting på agendaen for helgen…vasking i morra, for å gjøre seg fortjent til butikk tur…jeg vil jo på butikken…men samtidig vil jeg ikke…for det er så mange som skal være med…men men, for se på det som god »trening» hahahaha….jaddddddaaaaa…!

også har jeg vært flink å skrive ned ganske mange punkter, om hva jeg føler jeg trenger hjelp med osv…godt å være klar til evalueringen, selv om det er 2 uker til…men da har jeg ihvertfall gjort det, da de helt sikkert kommer til å spørre om det noen dager før evalueringen uansett….
prøver å fylle ut permisjons avtale, men står stille….vanskelig å vite hvordan jeg faktisk skal komme meg frem og tilbake..men det er også nesten 2 uker til jeg skal på permen, så det haster vel ikke..

Har ikke mer å si egentlig, så slutter nuuuh!

2 responses »

Legg igjen en kommentar

