Hjelper ikke å ha dårlig samvittighet for noe som har skjedd…

Standard

det forandrer ikke det som har skjedd….
fokuser heller på å forhindre noe i fremtiden som kunne resultert i dårlig samvittighet!

 

 

På en skala fra 0-10, startet dagen langt under 0….
Vanskelig å se meningen med noe…
Gym timen var…..ikke mye morsom… nok engang inne bandy… nå hadde jeg visst fått nok, og ble med ett veldig trassig…det var verken gøy å spille det, eller være trassig egentlig…usj, noe så dumt!
spilte fotball og håndball også….drit sliten, og det er vel det som teller…
romvask, ikke at rommet var møkket akkurat….liten sloss kamp med lakene..

Psyk ringte i dag….det var skrekkblandet fryd!!
etter 4 uker, har jeg liksom kommet meg over sjokket….men jeg hadde nok klart å finne noe å irritere meg over, om hun ikke ringte noen gang igjen….men det var vondt og godt…..men vanskelig å innse realiteten om at hun er ikke her,  og jeg er ikke der…
skal møtes en siste gang om noen uker….gruer meg mer en ord kan beskrive…

hadde tema gruppe i dag….selvtillit…

det var faktisk spennende….jeg går alltid inn med den holdningen om at dette vil bli kjedelig, og det skal jeg liksom ikke legge skjul på…men etterhvert så var det faktisk spennende å høre hva andre hadde å si…og det kom noen ord ut av min munn å….så hadde det ikke vært for tema gruppen, hadde jeg vel vært lengre en lengst ned i kjelleren nå….godt å få tankene over på annet….mye lettere å komme med kloke ord til andre….ikke fokusere på seg selv:p

så fra en ——0 i dag tidelig, har det steget til en svak 2’er….og det er jeg fornøyd med i dag…mer forventer jeg ikke av meg selv…

 

Legg igjen en kommentar

