Har Du Ikke Noe Pent Å Si…

Standard

 

 

Så kan du la vær å si det…

 

 

Selv om jeg ikke har noe å si…så er det like viktig å notere seg de dårlige dagene, som de gode…

Dagen har vært lang…alt for lang…endeløs dritt…

Vondt i skulderen ennå…men det går seg vel til..

ble ingen butikk tur på meg da bilen var full, men de andre er snille da, så en kjøpte med julebrus til meg…så da er vel litt av kvelden reddet..julebrus kurerer gruff!!

Begynt å strikke lue nå….det går sakte, men fremover…orker ikke legge ut bilde…hakke orket å ta bile engang..-.-

ellers er kveldene en endeløs kamp mot uroen og tankene, som alltid…
Mangel på energi, og motivasjon, tiltaks lyst, og tja…hva mer trenger man i livet? jeg mangler ihvertfall det meste..

Alt bare surrer rundt, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne!! orker ikke prate med folk utenfor her…det beklager jeg at jeg er dårlig på!! er mer en nok å måtte forholde seg til det som skjer her, og de som er her…

Gi det litt tid, så kommer jeg meg sakte men sikkert sterkere tilbake! jeg har ikke glemt noen, jeg bare er så sliten at jeg ikke orker å ta kontakt….dessuten, jeg har ikke noe å oppdatere…det har ikke skjedd noe på en uke her…

– blitt kjent med fine folk…
– trives hittil *bank i bordet*
– gleder meg til perm, da jeg for lov til det…
– Kommet meg skadefritt igjennom den første uken her…

Det er vel svarene på de sprm som folk eventuelt måtte ha?….

Da runder jeg av med en fin sang….takk til storebror for fint musikk tips^^

Legg igjen en kommentar

