snø snø atter snø

Standard

 

En mørk og kald vinter dag å stå opp til…snødd i hele natt…nå er det egentlig nok snø…
Har snødd konstant i hele dag…

 

Rart å tro at her var det helt grønt for en uke siden?..

Spilt innebandy igjen i dag…nok engang bare gutter, og meg…nå var vi bare to på hvert lag da, så jeg sto mest mål vakt…jeg fant også ut at jeg tror jeg har et snev av talent for å stå i mål, selv om jeg er redd ballen….vi vant ihvertfall med 3 mål!

Første felles møte med rapport fra alle og en hver i dag..jeg slapp da, siden jeg har vært her i 6 dager bare…men introduserte meg..
Ellers helt greit liksom, men uroen og tålmodigheten er ikke enig..

Lite oppgaver etter lunsj i dag, heldigvis…bare oppvasken…

Stille kveld..ikke no som skjer, eller har skjedd…

Bortsett fra at jeg har himla vondt i høyre skulder/arm….er nesten så jeg gruer meg til å ta på jakka…aner ikke hva det har kommet av, men noe farlig er det nok absolutt ikke …ikke redd for det akkurat…for sitte å massere og tøye slik som dom har sagt her..

 

Nå finner jeg senga, for nå er jeg lei dagen….den har vært lang..

 

 

Legg igjen en kommentar

