Mandag 26 November

Standard

 

 

 

 

 

Det er alltid så vanskelig å stå opp mandags morran….motivasjonen mangler…

Fremdeles den eneste jenta…nesten…var nesten rart å se så mange kvinnelige ansatte i dag…
Synn det ikke kunne vare…

En forholdsvis kjedelig dag egentlig…gjort en hau med oppgaver…og ved lunsj tider var jeg så sliten jeg trodde jeg skulle grine! helt seriøst!! det bare plutselig sa PANG!
Men jeg satt på rommet å spilte disse dumme avhengighets skapende facebook spillende i en times tid…og da var jeg litt kvikkere igjen :p
Egentlig greit med disse spillene…for det er jo ikke stort annet å drive med her…

I kveld er det helt seriøst bare mannfolk her….8 menn, og meg…var små flaut å spørre om vi kunne se hotel cæsar, men de var faktisk snille ^^ Jeg skal ikke utfordre hellet, ved å spørre om vi kan se farmen :p det blir for mye av det gode.
Jeg tror jeg heller går å legger meg før farmen :p

Spilt biljard med den ene ansatte, da volly ball turen ikke ble noe av 😦 faktisk var jeg litt sur for det…eneste muligheten i hele dagen, til å komme seg ut..kaste bort litt tid…men neeeeei da!!! bare en til som ville være med….og det blir fort litt vanskelig å spille med 3 personer…-.-
Så da ble det biljard da….tapte to runder….også var vi ferdig med det gitt …:p

Faktisk fått litt tid til meg selv i kveld da….vært mye på rommet, og bare slappet av…spilt gitar, og vært på nette….det var litt deilig å kunne trekke seg tilbake, UTEN å føle man går glipp av noe…for det tviler jeg sterkt på…ingen her jeg liksom vil prate noe mer med i dag…:p

Nå skal jeg kaste bort litt mer tid, til det er akseptabelt å spørre om innsovning, også skal jeg (håper jeg) sovne rimelig fort i kveld!!

I morgen er det trim..*hurra*…-.- blæ, jeg håper virkelig ikke jeg er den eneste jenten denne gangen heller…det var greit, men savnet kanskje å ha en jente til i rommet….gutter kan fort bli litt ivrige med kølla, og plutselig har du kølla midt i fleisen…
Ellers håper jeg at en eller annen i morra kan hjelpe meg med skjerfet mitt…jeg fikk hekla det sammen i går…men jeg har jo en del løse tråer som må syes, og det er litt vanskelig uten en sy nål :p

Jeg vet ikke hva jeg gleder meg til egentlig…ikke til i morgen…ikke noe sånn kjempe ihvertfall….ikke til helgen…
Kanskje til 3 ukers evalueringen? litt…ja….skal bli fint å sette litt igang liksom…for nå bare går jeg å surrer….
Jeg rulla sengetøy i dag, så nå har jeg gjort det å…nå har jeg vell hvert igjennom alle oppgavene her, så nå kan jeg velge å vrake litt mer fra lista fra dag til dag…^^ lov å tro det….lov å håpe…

peace out,,,

2 responses »

Legg igjen en kommentar

