Første Helg Overstått..

Standard

 

Solen skinte i går…til en forandring…

 

Riktig så koselig å høre på radioen i sola 🙂

Snødd litt i dag…det kan godt forsette…

Fjøset….det virker truende….men EN dag skal jeg gå inn der…

Da var endelig skjerfet/halsen ferdig! 12 dager, på 6 nøster…ikke dårlig synes nå jeg! 
Mangler bare å sy den sammen, så den blir rund…håper noen her vet hvordan :p
Det er deilig å bli ferdig med et prosjekt om gangen 🙂 

Ellers skjedd lite….i går var jeg flink å vaska en del mer en jeg trengte….var på butikken….strikket, og spilt gitar…og sovet ganske godt, men ikke så lenge…

Gledet meg egentlig til Mandag, da jeg syntes det var for stille her…men nå synes jeg det er greit med så få mennesker her…usj, i morgen er det fult kjør igjen, og masse mennesker…blææ 😦 
Men gutta her skal ha masse ros for at de har vært så snille med meg i helgen da 🙂 ^^

Legg igjen en kommentar

