Uro

Standard

 

 

 

 

#thatfeeling

Sliten…

Alle dro på badetur, eller hjem,så jeg var den eneste i innegruppa..-.- jippi
Det gikk jo bra da, jeg fikk liksom lært meg litt hva de forskjellige oppgavene gikk ut på da….men klart, det merkes litt, da jeg jobba for 8 personer egentlig…

Jeg gjordet det med et (lite) smil, og jeg gjorde det fort men effektivt! var ferdig til halv 2, siden uroen tok helt overhånd, og ikke klarte vente 30 min til med å begynne, etter pausen…

ellers har jeg bare gått rundt i ring, og lurt på om jeg skal rive ut håret, eller sage av armen…rett og slett…

Frustrasjon..? hmm, hva er det?….^^

De sier at de 3 første ukene er værst…jeg tviler ikke…men jeg vil ikke at de skal være ille liksom!! jeg prøver jo å gjøre det beste ut av det…men like vell…en fredags kveld enten hjemme, eller her…alene, eller med andre…fredagskvelden er og forblir jævelig!

Fikk lurt til meg en butikk tur i bil,selv om vi egentlig KUN har butikk tur på lørdager…men han som kjørte skulle dit lell, og en til fikk sitte på, så da slang jeg med jeg å….fikk kjøpt julebrus og sjokolade, så nå er fredags kvelden ikke fult så dritt som jeg tenkte for en time siden

Det er allerede begynt å surre opp i hue mitt…mer en det alt gjør!
I vinter var jeg EKSTREM på å »plukke ut» favoritter blant de ansatte….og de jeg ikke likte fult så mye, de fikk virkelig høre og oppleve det…men i bunn og grunn så gikk det utover meg selv til slutt…greit å være etterpå klok :p

I våres, gikk jeg inn med innstillingen om ikke å finne meg noen favoritter, men valgte visst dessverre å hate alle sammen!
Det gikk IHVERTFALL utover meg selv til slutt….men likevel, etter så mye rart som jeg har delt med dem, har de fått komme inn i varmen, en etter en….men det er litt greiere, for at de forsvinner ikke totalt…jeg forsvinner ikke totalt fra dem…vi bor i samma by, og jeg har møtt på fler av dem i byen…så det er ikke dermed sagt at de er død…

Da jeg dro hit, følte jeg at jeg hadde kommet mye lengre med meg selv, når det kom til å gi folk en sjanse…eller ihvertfall være hyggelig…trenger liksom ikke være helt avvisende og frekk og truende liksom…
Og jeg synes selv jeg har klart meg bra hittil!! første person jeg møtte, som tok i mot meg, var jeg hyggelig mot.tror jeg….håper jeg….jeg så ihvertfall på henne, og ga henne litt mer en bare ‘ja’ eller ‘nei’ til svar:p
samme kvelden, satt jeg plutselig en time på rommet å snakke med en totalt fremmed person!! det føltes jo godt…og på de to vaktene hun har vært her, føler jeg selv, at jeg har tatt de riktige valgene, ved å være åpen med ho…for de to er da blitt mine primær kontakter..så det var jo flaks da :p

I dag også, satt jeg plutselig alene med en annen totalt fremmed, og vi satt å pratet, og det var til og med KOSELIG!!!
så jeg synes jo jeg er blitt flinkere….
Men så…

så kommer realiteten tilbake og slår meg i fleisen….
Jeg merka jeg ble ekstra daff rundt vaktskifte….jeg er utrolig sliten fra før i dag, og fra i går, men jeg ble ikke akkurat mer våken og happy rundt 15 tiden, da to nye kom på jobb….helvete heller!!! bare to dager, og alt nå, har jeg »ufrivillig» funnet noen favoritter…
Dumme dumme meg!! guuuud, hvorfor i all verden må alt være så sykt dritt?? hvorfor har jeg ingen kontroll over dette!?:(

handler om trygghet!

Ikke at jeg mener at de som jobber nå, ikke er gode på det dem driver med, og ikke har kontroll…for det har dem helt sikkert…

Så er fredagene et helvete uansett da….så da hjelper det liksom ikke kjempe mye, da du er litt utrygg på de som jobber kveld…men herreguuud, er første gang jeg ser dem, så det er vel helt naturlig å være litt skeptisk? ja..jeg tro det^^
Klart, jeg kunne kanskje lagt om tonen min et ør lite hakk, men vettu..?? jeg orker ikke…jeg er så sliten, så utmattet…psykisk…jeg orker ikke tenke på at jeg vil gi et godt første inntrykk…ikke akkurat nå…

Jeg går egentlig bare å venter på at klokka skal nærme seg halv 8 eller noe, slik at jeg kan dekke bordet, og finne frem maten til kvelds, for så å gå på rommet og krype under dyna og sove!!
Fy fanken…blir 3 gang jeg dekker på det helvetes bordet i dag…litt lei..og jeg har bare vært her i 3 dager…lover kjempe fint du?^^

I morgen er det heldigvis frokost kl 09, i stede for 07:45!!! så jeg får sovet litt lengre i morgen!!! også er det fellesvask her…gud hvor jeg gleder meg!!! 5 men, og meg…jeg får vel garantert jobben med å vaske badene eller noe…(slik kvinne jobbe :p)….vasker vi ikke, blir det heller ingen butikk tur…ikke at de driver et straff og belønning system, men slik er vel reglene…og det er jo logisk det!

Får trøste meg med at ho som tok imot meg på onsdagen, jobber kvelden, og selv om jeg har et bra første inntrykk henne, så gruer jeg meg litt…klart jeg liker henne, da jeg kun har pratet med henne, mens kontakten fra DPS var til stede.. :p er liksom ikke skummelt da :p så vi får nå bare ta det som det kommer….men jeg gleder meg »litt» om man kan si man gleder seg til noe som helst her i verden…gleder meg til å se om jeg klarer å være både hyggelig,avslappet, og åpen mot henne..sikkert lurt å finne en fin tone med henne, da jeg skal ha en del med henne å gjøre :p

Nei, nå tror jeg at jeg går å dekker bord…selv om det er 1t og 15 min mat….dekke bord kan jeg ihvertfall gjøre, maten kan jeg ta ut litt seinere….

 

gud jeg kunne ønske uroen forsvant…kunne ønske de 10 000 tankene jeg har i hodet kunne enten forsvinne, eller ihvertfall organisere seg….kunne ønske jeg kunne slappet av, uten å dø av uro og angst inni meg…

Kunne ønske jeg var hjemme…eller kunne jeg det? ville det vært noe bedre? neppe….da hadde jeg bare sluppet den tanken på at jeg må være i felles miljøet, for gud forby at jeg skulle gått glipp av noe som helst XD og når den tanken ikke er tilstede, da får jeg faktisk slappet av!!!

Sov godt u lucky people! 🙂

Legg igjen en kommentar

