Dag 2…-.- *gjesp*

Standard

 

Det ble en brå avslutning på forrige innlegg, da jeg hadde glemt at nette slår seg av kl 22:00, og tiden hadde løpt ifra meg…-.-

Natten gikk så der….sovnet ikke før rundt 1, halv 2 om natten..-.- frustrerende….jeg prøvde alt…satt meg opp å strikka…prøvde lese både blogg og bok…til slutt slo jeg meg til ro med å høre på musikk….men det var frustrerende…
Jeg skal ikke klage da….4-5 timer på øyet, første natten på et nytt sted?….det er ikke så dårlig det egentlig!

Sto opp gørr tidelig i dag…helt tragisk tidelig mener nå jeg, å ha frokost så tidelig som 07:45….eller er jeg bortskjemt med frokost halv 9?….jeg ser jo nå, at for å få tid til alt man skal gjøre her, så er det nødvendig..

Sakte og rolig start på dagen, med frokost, og morra møte….så var det trim rett etter på….jeg skal aldri mer syte over morra strekken på DPS en, da gym timen i dag, kl 09 om morran, er rene torturen i forhold :p

Var 7 gutter/men, også meg….-.- føler seg rimelig smart da….spilte innebandy, og det har jeg ikke gjort siden 7 klasse…og det er fremdeles ikke noe håp for meg der….
Siste 15 min, spilte vi fotball, da fikk jeg ihvertfall muligheten til å vise at jeg ikke var helt amøbe…skårte noen mål, og likte å spille fotball….men jeg syntes det var litt små kleint å være den eneste jenten…
Slik er det forsåvidt i bygget jeg holder t i nå også….truende flertall mannfolk….men jeg er så usikker på hvem som egentlig bor her, og der, og er inne eller ute, eller på perm osv osv….jeg trodde jo i hele dag, inntil for noen minutter siden, at han ene jeg spilte fotball med, ikke var ansatt:p

litt seinere, var det tid for noen »småhusaktiviteter»….*hurra*..-.-
Vi følger en liste over dagens gjøremål, fordeler oss, gjør dem på 15-20 min, også røyker vi de resterende 45 minuttene:p
Ikke akkurat no voldsomt krevende arbeid, men det er det å holde det vedlike til en hver tid….og halve »jobben» er å klare å jobbe med andre..

Jeg må innrømme at røykeplassen er faktisk veldig fin!!! kanskje ikke super positivt?? men de har nå ihvertfall tatt hensyn til både mørket, og regnet 🙂 til og med en radio som står der…som faktisk funker…og er til salgs for 95 kroner :p

Klokka står stille…samtidig som den går….jeg har nesten ikke sett snurten av dem ansatte her, men de har vel mye å gjøre de også…
Jeg er utålmodig, og ville helst blitt ferdig i går…men for nøye meg med kanskje i morgen? haha….nei huff…
Spurte om de hadde noe som helst anelse eller tanker rundt lengden på oppholdet, og ho ene mente i går, at det er bedre å si litt for lenge enn for kort…men at det er bra jeg er motivert, og ikke kommer hit for å drive dank, men ønsker sterkt å jobbe med det som egentlig trengs jobbing med….men jeg måtte ikke stresse meg til mål….det handler om å skynde seg langsomt til mål 🙂

Snart er det tid for no mer vasking vil jeg tro….og no møter i øst og vest for alle sammen…og litt senere så har jeg hørt rykter om at det er en tur t biblioteket^^ det vil jeg komme til å slenge meg med på…for da slår man to fluer i en smekk, og tar butikken samtidig ^^
Også får man noe å gjøre…noe annet å se….noe nytt…:p ikke at jeg er møkk lei av alt jeg har sett her ennå…for det er mye igjen å se…tror jeg…håper jeg :p

ellers går ting okei….litt mer daff i dag enn i går, men da var jeg nok høy på spenning og nye inntrykk….

jeg tar nok en sjanse ved å blogge med pc’en, fra dems tråløse internett, og de finner helt garantert bloggen….men jeg føler ikke jeg har krysset noen grenser?  jeg får vel høre det, om de synes det er feil :p

Peace out for now….*gjesp*

Legg igjen en kommentar

