Dag 1

Standard

 

Da var det vel på sin rette plass å oppdatere fra dagen i dag…

Det har gått over all forventning…
Å måtte forlate DPSen var ikke like grusomt som jeg hadde ventet meg…slik som det nesten alltid er, så bekymrer jeg meg for mye, for ting som ikke vil skje…

Bil turen denne gangen, gikk ennå fortere enn de to siste…det går bare fortere og fortere føler jeg :p vi rakk jo ikke engang å sette på radioen, da praten gikk i ett, og jeg ikke satt å overtenkte situasjonen…Jeg hadde bare en bitte liten freak out, da vi kom til skilte, og kjørte opp bakken…men det er jaggu fremmskritt bare det!!! første gangen, hadde jeg en, men veldig lang freak out, før vi engang satt oss i bilen :p andre gangen, gikk det litt opp og ned tror jeg..kom og gikk litt etter som…

image

måtte stoppe på den faste plassen på turen, kjøpe brus og trekke inn litt filtrert luft.

vi brukte 2t og 15/20 min ca…hver gang jeg har dratt hit har det vært dritt vær…slår aldri feil. :p

image

nyoppussede rom….moderne og komfortablt men litt sterilt..men for en ordnings på det å etterhvert:p
image

image

image
image

image

wifien og pcen er på bordet, og skriker etter å bli brukt….soon my friend..soon.

spist middag. …litt itilpass så åt fort…

snakket med en NY person I 1 time alt..alt fra Q&A, til striking…til aktiv døds help:p

strikket mer…sett hotel c og litt farmen:P

liten oppdatering fra meg..men glemte WiFi her stenger 22…egnelig 23.
så ja uten det måtte jeg ty til Mobilnett…

mer og bedre oppdatering kommer I morgen!!

*dagene beste*
person 1-jeg hater vekkeklokker….
meg – hvorfor?
person 1- jeg er redd jeg ikke ska våkne…….*stillhet*……om morgen.
vi andre bare lo 😄

image
image
image
badet virker fint…det e ikke fliser, men jg ska ikke la dt ødelegge dagen helt:p

nå lukker øya mine seg sakte igjenn. …

hade

Legg igjen en kommentar

