Dagen Før Dagen..

Standard

Dagen før dagen….


hva skal man si…

nervene stiger…naturligvis..

Men jeg har holdt på som en jojo siden jeg sto opp i dag, at jeg har ikke hatt helt tid til å reflektere over at i dag er dagen før dagen :p
Sikkert positivt egentlig!
Jeg har vel lagt opp til det selv, å ha masse avtaler og holde meg distrahert, for å selv unngå å sitte å tenke…tenke kan jeg gjøre en annen dag!

kom meg ihvertfall hit til kl 11, og siden det, vært inn og ut døra og snakket med folk i øst og vest, og rakk å skvise inn 1 minutt til å gå på do, før jeg gikk på neste avtale…

var hjemom nettopp, og hentet tingene mine, for jeg har jo en så snill venninne som kjørte, og slo av en times prat utenfor etterpå 🙂 for første gang fikk hun også lov (av meg) å se innsiden av »psykiatrien»…
siden Mars, har jeg ikke villet hun skal få se innen for de fire veggen, verken på det ene stede eller det andre….men nå, nå var det greit!

Koselig å se igjen kjent folk her, og alltid like godt tatt imot av alle, og for noen var det siste gang (på en stund *bank i bordet*) jeg sa ha det, men både de og jeg, lurte oss litt unna den:p jeg dirrer på innsiden av nervøsitet,og angst, men om jeg ikke tenker på det, og bare holder meg distrahert, så skal denne kvelden og natten gå bra 🙂

Jeg gruer meg som bare det til i morgen, men er såååå innstilt, og »fornuftigheten» tar litt overhånd, for å dempe de vonde følelsene, og angsten…
Det funker tror jeg!!

Funnet ut hvem som er den heldige utvalgte til å få den ære av å sitte 2 timer i bil med meg i morra:p og jeg er fornøyd egentlig 🙂

Ikke en jeg har et kjempe forhold til sånn sett, men som jeg føler meg absolutt trygg på, så det er egentlig en veldig fin balanse:)

Jeg tviler ikke på at det vil komme noen tårer da hun må dra fra meg der oppe, selv om jeg ikke føler det nå…men etter 2 timer i bil med noen, så er det vel umulig å ikke danne noen tanker og følelser…noen varme, og små vonde følelser…

Det har jeg fått bevist før…første gang jeg kjørte denne turen,og hatet personen som var med, og ville helst ikke prate i det hele tatt hele veien opp…men som nå, betyr veldig mye for meg, og det var uhyre vondt å si ha det til…så alt er mulig i en bil :p

nå er det snart mat,igjen…så hotel cæsar,og møte…da får jeg tid til å strikke litt også…startet på 5 nøste bare sånn for å ha sagt det:p
Så går vel kvelden litt av seg selv etter det…flere å snakke med…catch opp med hva som har skjedd på en uke! bare en uke siden jeg var her, men føles som lengre…

også har jeg egentlig noen ord jeg skulle fått ned på papir, men jeg er usikker på om jeg orker…men noen ord, skal jeg få ned, til en person, som fortjener det!! en jeg vet jeg ikke ser igjen…ihvertfall ikke på kjempe lenge, med mindre vi går på hverandre i byen :p en som jeg egentlig ikke synes er vondt å si ha det til..(tror jeg, jeg har jo ikke trengt å si ha det til henne før), men som fortjener å vite at jeg synes hun egentlig er ålreit, selv om jeg ikke har gitt uttrykk for det..(noen gang :p) selv om jeg tror hun vet jeg liker henne egentlig, så fortjener hun at kanskje tvilen kan bli borte, og slå seg fast med hennes tvil at det er sant! 🙂

Peace out all you beautifull people out there 🙂

Legg igjen en kommentar

