Dagen Før Dagen Før Dagen….:/

Standard

Lørdag morgen…2 nøster…

 

Mandag morgen…starten på 4 nøste!

Jeg må nesten skryte litt, når jeg først er »så flink» til å strikke :p Selv om det er noen skjevheter her og der, og noen hul her og der, så synes jeg det har sin sjarm :p det viser virkelig at det faktisk er jeg som har strikket det^^ jeg er heller ikke helt rett i kantene, og har mine feil,så da representerer det vel meg på et vis :p

Det går ihvertfall unna, og jeg strikker til jeg har kramper i fingrene….det er en fantastisk terapi!!! jeg glemmer hele verden rundt meg, glemmer meg selv, og glemmer bekymringer….jeg er så fokusert på strikkingen, at selv stor tåa for skjenne på det :p

// privat//

I dag er ikke så veldig annerledes en andre mandager….jeg dro innom Dorthe i pausen hennes, og slo av en prat….før jeg så gikk til trening…det var kaldt!! satt å loka i 45 min, siden jeg var ekstremt tidelig ute..som alltid^^
var på spinning…det var sånn halv okei…utrolig sliten, og ikke helt i slaget egentlig…nesten litt slitsomt å bare være bevisst på at man var på trening…men jeg har jo en herlig kontakt som er sååå snill, og omtenksom, og satt ved siden av meg å tråkka i vei 🙂

Styrke treningen var tortur….jeg hadde vondt i nakken fra før….jeg tror jeg kanskje sovnet noen sekunder mens jeg lå må matta….det var bare pining følte jeg…men jeg kom meg igjennom så klart…som jeg alltid gjør….-.-
Var vondt å si hade til kontakten IGJEN, da vi var ferdig…men ikke like vondt som på torsdag…jeg har jo fått bevist at ‘hade’ er ikke ‘hade for alltid’….jeg har jo fått bevist at det er greit å sende melding…det er greit om jeg ringer….det er helt greit!!! vi mister ikke kontakten for det om jeg er borte en stund….fikk en god klem, og noen trøstende ord, and she turned that frown upside down 🙂

Gikk tilbake igjen også, den lange veien denne gangen….da var det godt å komme hjem å dusje…
Nå bare sitter jeg å slapper av…prøver holder hodet opptatt med ting…gud forby at jeg måtte få noe som helst tid til å sitte å reflektere over situasjonen akkurat nå :p

I morgen skal jeg dra til DPS, og er så heldig at jeg får være der i morgen, helt til jeg drar onsdag morgen….de ska jo kjøre, så det er jo greit da….
Blir en utfordrende dag i morgen…jeg gruer meg syyyykt!!! men heldigvis (håper jeg) får jeg en eller kanskje to time out, hvor jeg drar på kafe med venninner 🙂 men ellers blir det en tung dag….men den må komme…og den må jeg bare komme igjennom…jeg er forberedt på det værste, men håper på det beste!!

HIT ME WITH YOUR BEST SHOT!!!

Skal se twilight breaking dawn part 2 på kino i dag, om det ennå er biletter igjen… :p
Og i den anledning, må vi jo nesten spise sushi å se part 1 før vi drar på kino :p
koselig avslutning på film kveld gruppa for denne høsten 🙂
Håper jeg er dau sliten når jeg er tilbake fra kino, og bare kollapser i senga!

Legg igjen en kommentar

