Pakker Er Gøy Uansett Alder ^^

Standard

image

Kjøpte meg jakke på suuuper tilbud på fredag!
Betalte 400 kr, for en jakke som kosta 990 kr egentlig 🙂

image

 

Fikk stooor stooor pakke i posten i dag! eller,
jeg fikk en liten liten lapp i postkassen, men det ventet en stor stor eske på postkontoret:)

Pappa hadde sendt meg en jakke hjemmefra, og to andre suprises ^^ 

image

Et kjempe deilig teppe, av 100 % ull, som varmer utrolig godt 🙂

Ellers går strikke prosjektet fremdeles fremover,
og nå er jeg snart ferdig med mitt andre nøste :p
this has never happend before :p

Torsdag morgen

image

 

Lørdag morgen

 

Vært flink å pakket store deler av tingene jeg »tror» jeg trenger å ha med meg til onsdagen….jeg har støvsuget…jeg har vasket badet…jeg har vasket nesten hele kjøkkenet! og snart venter besøk og filmkveld 🙂 gleder meg til å hive inn på med usunne ting, uten å ha dårlig samvittighet, da det er lørdag, jeg gjør det ikke alene, OG jeg var veldig glad da jeg sto på badevakten i dag tidelig 😉

Merkelig nok, så er jeg stuuup strøtt nå….været ute er deprimerende, kaldt, og trettende….
Men jeg sov i natt heldigvis!! godt kan jeg ikke si akkurat..men jeg sov!! og det er bedre enn de to sist nettene…

 

Snakkes!

Legg igjen en kommentar

