Når Horisontalen Er Uklar

Standard

image

Tirsdag kveld – etter 45 min, forsto jeg endelig hvordan man la opp en maske…-.-

image

Onsdag kveld, og et garn nøste mindre…Damen i butikken hadde vel rett…jeg trenger nok noen fler nøster :p

Jeg aner ikke hvordan man bytter tråd, så jeg får høre med kontakten, jeg skal møte om 3 timer..Ho klarer sikkert det 🙂 ellers for jeg høre med Damen i butikken,som jeg må innom uansett, om jeg ønsker å forsette på prosjekt ‘X’.

Ellers gikk gårsdagen okei….den gikk fra et tragisk terningkast 1, til en sterk 3’er utover dagen, og kvelden….
Etter gå gruppa i går, følte jeg meg nesten mere tom og ødelagt enn før gruppa….og da gikk jeg å gråt hele veien bort til parken ;/

Men vi var bare to stykker på gruppa, og kontakten…men vi hadde ny rek. på runden i går, på 42 min 😀 fra første gang vi gikk den ok brukte 65 min ….

Gikk hjem igjen, og pratet med kont. på tlf på vei hjem, og det hjalp myyyyye!!!
betrygge meg med at alt jeg drar fra her, vil forsette å være her når jeg kommer tilbake….hvor mye jeg stoler på det, er jeg usikker på…
Men det er en fin trøst, det er noe fint å »tro» på akkurat nå, mens den store humpen i veien, er stor å komme over…
Det er kanskje akkurat etter ut skrivelse man faktisk trenger »den oppfølgning» og opplegg rundt seg, mest…..spinningen forsvinner ikke….vennene mine forsvinner ikke….kontakten forsvinner ikke…(hun lovet ihvertfall hun ikke skulle flytte i nærmeste fremtid  :p )
Og gå-gruppa, og andre grupper, de forsvinner ikke de heller…
Så da får jeg bare tro på det inntil videre….! 🙂

Da jeg kom hjem, og fikk roet meg ned noen hakk, begynte jeg på en stor ringerunde….
Ringte alle de nærmeste i familien, og alle dem andre, som er litt mer »på nett» (generelt),de fikk vite via her/facebook. 

etter hvert som tiden gikk, og jeg hadde pratet med fler og fler, så steg humøret, og fornuften….til slutt, var jeg virkelig roet meg ned med denne tanken, og tenkte positivt!!! jippi…-.-
Men ihvertfall jeg tenker det er mer overkommelig nå, enn det var i går tidelig :p

Jeg håper på at jeg hører et lite pip fra psyk. da ho er tilbake på jobb, selv om jeg sitter på et fjøs langt opp i gokk, og teller sauer akkurat da :p

En tåkete dag…ser ikke parkeringsplassen utenfor vinduet mitt engang…
Noen ganger kan det være ok at horisontalen er noe uklar…

2 responses »

Legg igjen en kommentar

