Hjelp!

Standard

Hjerte banker så fort at det gjør vondt….magen strammer seg så mye at jeg nesten ikke føler resten av kroppen….:(
Det spinner rundt meg…..fortere og fortere….

Telefonen ringte nettopp….jeg tar den, og aner fred og ingen fare, et ukjent nr, og jeg planlegger nesten i hodet hva jeg skal si for å unngå å kjøpe noe som helst produkt noen prøver å selge meg….

Boooooom!!! så feil kan man ta….
De ringte fra det stede jeg har ventet på plass fra i en god stund nå….
Hjerte dunket så fort da han introduserte seg!!! jeg trodde jeg skulle kaste opp!!!
Jeg forsto vel egentlig at han skulle fortelle meg datoen, siden han ringte, og ikke bare slå av en prat liksom…
Jeg fikk dato…..

 

bare 1 UKE til….herreguuuud jeg døøøøør :/
Jeg som ville helst ha ca 2 uker å forberede meg på….:'(
Jeg som ikke ville dra før jeg hadde avsluttet det hele med psyk….
Den røyk da….

Onsdag 21 November……kl 13….
That will be the day i either die….or start living…

Legg igjen en kommentar

