Home Sweet Home

Standard

image     image

 

 

image

image     image

På lørdag fikk jeg hentelapp i posten, og i dag har jeg vært å hentet pakken 🙂
Jeg var overasket over at skoene fant frem i det hele tatt!!! Bestilte fra norwaysportsko.com og med frakt for to par Nike Free Run +3 sko, betalte jeg en total sum av 910 kr 🙂 det er ikke dårlig det, når de faktisk klarer å finne vei helt til min postkasse 🙂
Heeeeelt sikkert no falsk dritt som vil bli ødelagt om en uke, men for 900kr, for to par, så skal jeg ikke klage!!!
Jeg måtte jo så klart ta på de blå skoene med en gang jeg fikk de, og guuuuud, så deilige de er å gå med 🙂

 

Ellers var det ut-skrivelse i dag….det gikk fint….Trodde jeg måtte være ut av hele avdelinga innen 11, men det viste seg å være ut av rommet bare innen kl 11…
Jeg ble nok en gang vekket…men denne gangen bare 5 på halv 9…så det blir bare nærmere og nærmere :p
hastet med å hive innpå noe mat, før jeg kjappet meg å dusje å pakke alt…
Jeg tror jeg må ha slått meg…??..for jeg meldte meg nemmelig frivillig til å LEDE MORGEN STREKKEN!!!!  o.O
Helt utrolig…jeg som egentlig er såååå motstander til hele konseptet liksom…og som regel bare sliten og lei når vi har det…men i dag, nei i dag skulle jeg fanken ta å lede gruppa!!! det var for å hjelpe ut en av de ansatte som egentlig skulle gjøre det, som ikke hadde gjort det før, og jeg orket virkelig ikke å sitte der å gå igjennom den vanelige rutinen, når »stand-inn» folk må ta gruppa…
Så det var både strekking av armer og ben, gå rundt i ring, og litt ball-lek på slutten 🙂 jeg syntes jeg var flink jeg :)^^
Så positiv og oppmuntrende på en mandags morgen :p fikk også positiv tilbakemelding fra en av dem, at det var en fin morgen strekk, med ball-lek osv 🙂

Så pakke jeg ferdig, og kjørte av gårde med kontakten, og gjorde noen æren, og var hjemom med tinga, og åpna pakken fra posten ^^
Tilbake igjen, og spiste lunsj, før det var å dra på spinning…det gikk unna på spinningen også…det hele gikk så fort unna, at jeg ikke nesten husker det…merkelig å tenke på at jeg har gjort det i dag, i mellom alt annet jeg har gjort liksom..

Dro tilbake til sykehuset, og pratet en times tid med kontakten, og hun hadde jo ordna såå mye for meg, og vært såå snill og flink og effektiv ikke minst!!
Jeg hadde virkelig ikke trodd jeg skulle få noe som helst tilbud om ettervern denne gangen, siden det er 3 gang jeg er der, og de 2 siste har nå hvert planlagt liksom….det bare falt meg ikke inn å tenke ettervern engang…men heldig for meg, så er det noen som er så snille å tenker dette ^^
Siden det er 2 uker til uten psyk. og jeg/vi har ikke fått noen dato ENNÅ!!, så er det greit med så mye oppfølgning og støtte osv, inntil jeg reiser avsted.

Torsdag skal jeg på kafe med en deri fra, det blir kjempe koselig 🙂
Tirsdag neste uke har jeg avtale der oppe, til gjennomgang av journal osv, og fredagen neste uke skal jeg også på kafe 🙂 så det er mer en nok ting som skjer for å holde meg i aktivitet, og ikke minst holde meg stabil og ‘motivert’

Det er litt rart å dra der i fra…samtidig som jeg gledet meg til å komme hjem :p
Det blir liksom bare mer koselig for hver gang jeg er der :p Men jeg kjente at det var ikke ubehagelig å måtte dra hjem i dag…det var liksom helt greit 🙂 og det er ekstremt positivt mener nå jeg da!!! om man kanskje ikke ønsker ut av hele sitt hjerte å dra hjem, så ihvertfall kjenne at det er ikke helt forferdelig å dra hjem 🙂

 

image

 

Jeg ble jo omsider ferdig med lappen i går også da 🙂 lærte å avslutte med pen kant og greier, men jeg gjorde det visst litt stramt, så den ble ikke helt symmetrisk, men det er helheten i det jeg skal være stolt av 🙂
Så jeg håper de får sydd den på teppet til neste gang jeg er oppom :p

Mot helgen og noen stunder i løpet av helgen, har hodet vært litt på tur….alene…uten kroppen liksom…
Tanker som har gått i øst og vest…nesten fra meg..
Men da er det jo så greit å ha noen ordentlige gode mennesker å prate med, som bare gjør dagen bra 🙂 I går fikk jeg virkelig tømt litt tanker, jeg bare pratet og pratet, og det var liksom ingen sperre, eller stoppe for munnen min :p det var godt å få ut litt…godt å si ting høyt…i stede for å bare ha de alene inne i hodet…
Det er en god følelse å føle seg så ivaretatt der:) føler jo alle passer på meg, og tar vare på meg rett og slett 🙂
Jeg overgikk meg selv mange ganger denne gangen…var overaskende hyggelig med et par stk jeg ALDRI trodde jeg skulle komme til åå veksle en setning med igjen, siden mai :p
Så jeg synes selv jeg har vært flink! tatt meg sammen, eller kanskje heller…blitt bedre?…fremskritt er det uansett hvordan man vender og vrir på det 🙂

Nå er jeg glad for å være hjemme foran peisen min, og tv’n, og skal kose meg med godteri og kanskjse rydde i den store haugen med papirer jeg har smalet opp, eller lese litt? eller bare finne senga, og se på glee?….tenk det, jeg har faktisk for mange valg?!?! o.O
Det er ikke alltid lett det heller….men det er mye bedre enn å ha ingenting :p

Legg igjen en kommentar

