Helgen er ikke bare »burde-burde»

Standard

Fredag…Igjen

fredager er alltid like morsomme…eller kanskje like utfordrende?
Jeg har alltid ment, og står for det ennå, at jeg misliker fredager STERKT!!
Ingen vits med hverken fredager eller søndager egentlig…-.-

Nok engang ble jeg vekket før halv 9 i dag….typisk…nå var det bare snakk om 15 min før tiden, men likevel, 15 minutter er 15 minutter….!!!

Morgenen startet som den alltid starter….og jeg hadde ikke engang tenkt å bry meg om hvem som var på jobb, da jeg er så pessimistisk  at jeg tenkte det verste uansett….og ved å ha en slik holdning til livet, kan man bare bli positivt overasket, og det ble jeg å 🙂 Kontakten »min» var faktisk på jobb igjen i dag, selv om ho var syk i går….Jeg blir glad av slike små gleder i hverdagen 🙂

Jeg fikk faktisk slippe kroppsbevisthets gruppe i dag, UTEN å måtte syte å grine meg til det, eller forhandle engang!! utrolig!!! Kanskje ho var så sliten at ho ikke orket å krangle med meg engang :p

I stede så strikket jeg!!! blitt ordentlig flink nå synes jeg selv 🙂

Har lært å strikke med to farger, i mønster midt i et prosjekt 😀
Vi tegna opp mønster, og jeg lærte hvordan man følger det 😀 artig!! MESTRING!

Nå er jeg snart ferdig med lappen til teppet, og jeg er litt små stolt over å faktisk ha fullført noe!!!stort eller lite, who cares, fullført er fullført 🙂

Nå kan jeg jo ikke gi meg heller, siden alle her er spente og motiverende forsåvidt :p

Satt i 2 timer uten å reise meg opp, for å bli ferdig med det helsikes mønsteret!!! nakke smerter helt til toppen av hodet…men det er verdt det 😀

Ellers så var faktisk middagen god, og jeg spiste faktisk 🙂 go me!!!
Til og med tok en sjanse på en mystisk dessert….det ble med 3-4 skjer, men da skulle ingen kunne si jeg ikke prøvde :p

Så var det de 3-4 timene i døgnet som er mest smertefulle….de er vonde..lange….torturerende…

Å måtte både se og høre alle som skal hjem i øst og i vest, og hvor mye de gleder seg til det ene og det andre ved helgen som kommer…-.- Det er noe jeg helst ikke ønsker å måtte vitne til…

Minuttene…timene…de føles uendelige ut…jeg trodde nesten jeg ikke skulle komme meg igjennom dem, en liten stund….jeg så virkelig ingen utvei…ingen lyspunkt…ingenting egentlig…Bare falt rett ned i et sort hull som er bunnløs…

Å gå fra »helt på topp» til »helt på bunn» er verken gøy, eller lett….også så fort da….det er synd tyngdekraften skal virke på denne måten, at alt som går ned, går så jævelig fort, men alt som skal opp, det er mer krevende, og tar lengre tid…

Men etterhvert, etter en litt mørk stund, alene på rommet, kom jeg meg ut av det å!!! Jeg har ikke fått bearbeidet følelsene rundt det…heller ikke alle de 10.000 andre følelsene jeg har inni meg, å bærer på og sliter med hver dag, men men…Ikke hver dag det er sunt å prate om vonde ting….noen ganger skal man abre fokusere på her og nå, og ta i bruk det man har av resurser rundt seg!!! så for nå, funka det med »hverdagsprat»…

Nå er det like før vaktskjifte igjen, og jeg aner ikke hvem nattevaktene er, og har en følelse av at jeg ikke gidder å ville vite…at jeg ikke har noe lyst å bli kjent med noen av dem…-.-

Da får jeg jo tid til Glee da!!! heldig for meg at jeg har vært på narvsen i dag, og hamstret inn, så jeg skal nok klare å kose meg litt, de siste våken timene av denne dagen :p

I morgen er det meldt helvetes regn,men jeg og kontakten er totalt innstilt på å gå opp hoppbakken i morra!!! uansett vær!!

MEESTRINGSFØLELSEN SKAL KOMME!!! jeg synes jeg fortjener å føle den mestringen!!! om jeg klarer det så klart, og det håper vi jo på!!!! over 900 trapper??…mmmmm skeptisk :p

men jeg tenker meg det kommer til å bli en aldeles fin tur, med utfordring, og mestring!!

Nå legger jeg meg i senga å ser på Glee 😀 😀

Terningskast i dag- jeg tror jeg kan påstå jeg har følt en svak 5’er i dag faktisk!!!! som desverre fort datt ned til en 2’er, men  om jeg skal være fornuftig og se på »hele bilde» så blir det vel tilslutt en 3….det er liksom alltid en 3’er…men men..3 er bedre en 1!!!!

peace out

Legg igjen en kommentar

