Får Stå Litt På Egne Bein

Standard

det er lurt en gang i blandt….kan ikke alltid stå på andres tær..det er jo trossalt ikke noe godt å bli tråkka på tærne…da spesielt ikke over lang tid…

dagen startet kaotisk som egentlig ikke kom som noen overraskelse…først en halv dårlig natt men ugjevn søvn…kl 07:30 var jeg blitt møkk lei av å tvinge kroppen til å ligge rolig i senga, at jeg bare sto opp….surra litt rundt på morgenkvisten, ut litt, inn litt, ut litt osv osv…alt da forsto jeg dagen kom til å bli noe uforutsigbar:/
alt ved frokost startet det…den fast rutinen med det faste pålegget osv gikk jo rett…ja….så da måtte man trekke frem den «gode tilpassing evnen» å bare godta at noen dager ikke er like:p
jeg var overhode ikke innstilt  på at «min kontakt» kom til å være på jobb i dag, så det var ikke helt overaskende da de annonserte at verken ho var der eller en hel del til mennesker…sykdom er no jævla dritt når det går utover…ja meg? hahahaha XD
men da var jeg glad for at den store sterke pesemisten i meg, ennå eksisterte, og gjorde den beskjeden overkommelig i stede for å dra meg rett ned i gørra å sparke meg i magen..
jaja tenkte nå jeg, og forsto fort at i dag er en slik dag man bare må klare seg selv….
det er ikke no problem det sånn sett, for er det ikke det jeg gjør hver dag da???
likevell, samma hvor pesemistisk man er, så fins det alltid et snev av forhåpning der…uansett hvor mye man prøver å dempe den lille håpfulle stemmen, så forsvinner den ikke…:/
klart jeg gikk hit med et lite håp om å kansje få luftet litt oppi topplokket…kanskje roe ned en tanke eller to før de tar knekken på meg…men jeg vil aldri håpe for mye..aldri la håpet være sterkere enn pesimisten…
det har gått «så der» de siste dagene…ingen store opp eller nedturer…
I dag følte jeg det var litt som en dør slengt i tryne og «se å klar deg selv i dag».
jeg følte meg så i veien og ønsket jeg var usynlig…

så jeg fikk plutselig veldig god tid til å stelle meg på morran, og drøya med å gå ut av rommet så lenge jeg kunne…tyna det til siste sekund…det var ikke mer en kanskje 30 min før jeg ikke holdt ut på rommet lengre ..da måtte jeg ut…
fært da.. ikke orke å være i sitt eget selskap?? en ting er å TRIVES i eget selvskap, det r ikke noe tema engang akkurat nå:p  men for å TRIVES må man først holde ut…jeg bare orket ikke mere….
hjemme er greit, og det er mange grunner t det, men her?…nei!!! dislike! de fleste andre trives best kanskje på rommet…mange bruker det faktisk opp til flere g ganger daglig:p
Kanskje det kun er jeg som ikke liker meg på rommet? eller alene? .  eller…så mye rart!

nå kicka kvelds dosen inn, og ikke bare litt! slurving her og der…overse:)

image

startet å strikke en lapp til teppe, og kom ikke langt, men det er ikke så ill til å ha holdt på en time:p for meg er det fort!!!

image
Nå i dag fikk jeg plutselig god tid t å strikke..så nå holder j eg på!!

dro t byen bestilte time hos frisøren kl 15

møtte AJ, tok en latte, dro på samtale gruppen som nå har sakt vi skal lage pizza med stekepane neste gang!

pause

litt lost sove .. nå surrer alt

og da sovnet man gitt…

fredag morgen nu…klokken er alt for tidlig -.-

etter samtale gruppen i går, gikk vi igjen på kafé:) koselig koselig:)
så gikk jeg å fikk klippet litt av håret på huggu:p

før….
image

etter…
image

image
image

det var plutselig veldig kort men det var veldig godt:)
ho som Kleppa meg skrøt å skrøt over at jeg hadde så fin nakke av alle tingXDhahaha

etter det trasket jeg tilbake i kulda..var tilbake halv 5, og rakk strikke to rader før jeg igjen dro ut:p

var enten stressa eller bare ikke helt til stede siden jg klarte å gå ut med Inneskoa XD
så vel lite film mn litt youtube videoer og pratet og det er alltid koselig det,)
rakk å få litt mer hjelp med strikke projectet før sengetid:)
image

Legg igjen en kommentar

