hompetitten hompetatten. …

Standard

teia. .

dagen har gått fort!! faktisk kanskje litt for fort?
det var ingen glad jenta som satt rundt frokostbordet i dag gitt….kanskje ikke så rart da jeg ble vekt kvart på 8?:/ vitsen med det da????:o dem e så vant t at jeg er oppe før fuglene at de må vel nesten forsikre seg om at alt er bra når jeg ikke har trasket igjennom gangene i noen timer før de kommer på jobb…

rundt 10 tiden begynnte jeg å våkne litt…jeg ga samtalegruppa en sjans og det var ingen dum idé!!! thumbs up for det i dag:)

ila ned t parken å møtte en vennine før den rituale gågruppen satt i gang…igjen gikk jeg overaskende fort og var overaskende nok ikke tom for pust på toppen av bakken:p 5-7 minutter raskere en sist også!:)

så satt jeg på kafe igjen, og der ble vi sittende å prate jaggu meg nesten 3 timer!! er så kjipt at tiden skal gå så fort akkurat da man har det koselig og helst ikke ønsker at den skal løpe fra deg!

jaggu så sprinta jeg tilbake etterpå,det er rett oppover hele veien bare for å ha nevnt det!:p kjente røyke kondisen slo til da!! nesten så jeg angrer på at jeg trodde jeg var så sprek:p men kom nå frem tilslutt og da hadde jeg visst llitt energi igjen da så jeg endt opp å spille bordtennis ihvertfall 30 min:)
ikke at det krever stort av en men sånn som jeg står å tripper så ble jeg varm av det å!:)
da var det ikke vondt å sette seg å se hotel Cæsar i konge plassen etterpå:)

så nå er kl 21 og jeg har dusja og egentlig gjort unna hele kvelds ritualet, til og med blogga!!! så da er det vel med god samvittighet jeg slår meg ned forran TVn å ser farmen?!….jo jeg har god samvittighet for det!!

ternings kast- fra en uklar 1 til en positiv og sterk 4:)

Legg igjen en kommentar

