her skjer det lite…

Standard

ikke stort å rapportere fra dagen i dag egentlig…
slapp unna stavgang i bytte mot å gå hjem å hente både pc og tur sko:) var en fin tur med kontakten, og vi brukte en time så vi var ikke noe dårligere enn stavgang gruppen!

funnet ut at masing hjelper om man ønsker seg noe! maste litt (pent) om å få en vaffel før middag, og selvom kjøkken sjefen prøvde å være streng å si nei, var hun ikke vond å be/mase på to ganger:p

holder meg  ‘så der’ oppdatert med USA valget og holder forsåvidt alle andre oppdater også.

ellers bare tatt det kuli egentlig…merkelig nok har tiden godt selvom det ikke føles slik ut….
til og med spilt Alias i dag og det var faktisk koselig og gøy!
fant ut at jeg var visst ikke så dårlig i norsk som jeg trodde:p rekorden i dag var 7 på rad:) det ble en overlegen seier til vårt team:p
tipper hele byen hørte meg i kveld:p

selvom jeg både gledet meg og var innstilt på at kveldskontakten «min» skulle komme i kveld, men ikke dukket opp, så taklet jeg jaggu meg det pent å:p
mindre optimistisk til morgendagen da det er oppført at kontakten skal komme i morgen på dagen også, når ho ikke kom i kveld:/ men jeg skal vel på gågruppa i morra så da er det vel same shit hvem jeg får:p

en time eller to til jeg kan finne senga…guuud tiden går sagt….*tvinner tommler*
jeg har jo pcn min nå og alle filmer og TV serier nok til å vare helt til jul…men tja…det frister liksom ikke? ingenting frister….
3 bøker har jeg jo med å….så hvorfor i all verden kan jeg ikke bare slepe meg selv inn på rommet å forbli der?
akkurat som jeg ikke tørr? går jeg glipp av noe i stua? neppe….her skjer det jo ikke en dritt. …jeg er skeptisk t at noen skal banke på døra mi å ønske å prate med meg:/ da er det lettere å være i stua eller ute å røyke for å unngå et plutselig skrekk slagent bank på døraXD logisk? neppe…men hvem sa dt mått være logisk?

treningskast??….. 4 på dagen og ender på en 3 på kvelden…..så da ligger vel til slutt terningen å vipper mellom 3 og 4:)

image

image

image

image

image

Legg igjen en kommentar

