Igjen Tid For Å Hvile Hjernen?

Standard

image

jadda….
da var det den tiden igjen…
den tiden hvor jeg skal ta meg en liten pause fra verden på en måte…eller det handler vel mer om en pause fra meg selv:p

det var godt å se igjen kjentfolk, og det er ihvertfall til nå, vært deilig å være her…kom jo kl 10 i dag så det er vel grenser for hvor gøy/eller dritt det er å være her.

vært så sprek at jeg var med på spinning og styrke i dag, slik som jeg forsåvdit pleier hver mandag:p så i dag var ingen unnak.

så satt jeg ute med Dorthe i 90minutter og det var koselig:) men ikke før 1 time senere har jeg begynnt å få igjen varme og ikke minst følelse i beina igjen:p

super fornøyd med de tildelte «ansvarlige» ovenfor meg denne uka, så kan ikke klage:)

trodde jeg skulle være t fredag men skal bli t mandag, og det er jo veldig greit!
selv om jeg nå skjenner at det var ingen sjakk trekk å legge igjen pc’en hjemme:p
ennå godt jeg bor så nærme, så det står vel på listen over ukens gjøremål, og gå hjem å hente den:)

ellers litt å oppdater på denne fronten…
ting går bra i dag! bedre en jeg så for meg halv 8 i morres da jeg var stuuuup trøtt og så for meg dette ville ende i et krasj.

image

image

image

image

image

image

kjøpte meg et knall fint skilt i helgen og den er alt hengt opp utenfor bade, slik at jeg alltid skal minne meg selv på å leve i dag og drømme om morgendagen:)

peace out!

Legg igjen en kommentar

