Denne uken…

Standard

image

image

image

En litt mislykket brownie i dag tror jeg….

En typisk søndag i heimen….
Urolig, kjeder meg, for tidelig å gå å legge seg….gruer meg til i morgen…da står det vist tatovering på agendaen :/
Så hva skal man gjøre når uroen tar overhånd?
Joooo, da skal man visst bare prøve å sette sammen alt man har i skapet, å krysse fingrene for at det blir noe spiselig…:/
Jeg er fryktelig dårlig til å lage kaker…hvertfall fra bånn av…toro kan jeg meste sånn passe…men helt fra scratch?? det er noe jeg kun gjør når jeg kjeder meg…for meg selv…for å øve XD

Ellers har uka bare sust avgårde….jeg husker nesten ikke hva jeg har gjort engang…
Mandag var spinning og styrke….
Tirsdag var ‘you know what’ og zumba
Onsdag var gågruppe og film kveld
Torsdag var samtalegruppen og sløsing av tid hos Dorthe :p (husker ikke engang hva vi gjorde:p)
Fredag var zumba
Lørdag var shopping og taco med Dorthe, og en liten gjenforening med barndommen da vi så på ‘skjønnheten og udyret’ og litt av ‘pocahontas’
Søndag var trening og random kakebaking og rydding av hjemmet….

Dette hørtes ut som en sykt kjedelig uke egentlig…men jeg fokuserer på at jeg har trent sykt mye denne uken, og bør være glad og stolt over det…men det gjør at jeg føler jeg må holde det vedlike nå…at jeg kan ikke sluntre unna neste uken…bah..

Nå får jeg se om kaken overlevde i det hele tatt…også kaste bort litt tid på å vandre rundt i leiligheten til jeg finner noe jeg kan enten rydde eller organisere :p

ble ferdig med gilmore girls sesong 1 på fredag, og det var små trist, men heldigvis har jeg 6 sesonger igjen, så det er ikke helt tragisk ennå….ikke tid for en mental break-down heeeeelt ennå 😛
Ellers begynnte jeg å se på glee igjen, da jeg hoppet av det ‘toget’ midt i sesong 1 for noen år tilbake…:/ nå er jeg snart ferdig med sesong 1, men det er jo 2 hele sesonger til etter det 😀

Ha ei fin uke!

Legg igjen en kommentar

