♪♫A Trip Down MemoryLane ♪♫

Video


<3<3
Så utrolig gøy det er å høre igjen gamle sanger :p

Var helt hekta da de kom ut! Det kom faktisk noe brukbart fra Finland 🙂 sånn sett bort i fra de første solide Nokia mobilene, som nå ikke er så ,mye å skryte av…eller snakke om..

Ellers fikk jeg en utrolig koselig tilbakemelding i dag, fra gruppa i går 🙂 det gikk faktisk utrolig nok bra! jeg tvilte en liten stund, og følte at uroen kom til å ta knekken på både meg og de andre….men snakker man litt, og bidrar litt i samtalen, så demper man uroen litt også…eller kamuflerer den:) det gikk ihvertfall bra, og jeg fikk litt ut av det (noe jeg ikke trodde jeg skulle)….jeg håper ikke jeg skremte de andre helt bort, med den ukontrollerbare uroen min.

Legg igjen en kommentar

