Orker Ikke Være Våken…Orker Ikke Sove:'(

Standard

 

 

 

Kl 07…..Våken…
Kl 08……Oppe….
Jeg er utslitt av å sove….utslitt av å tenke….

Jeg vil bare sove….uten å ha mareritt…uten å tenke….uten å puste nesten…helst..
De to siste nettene har vært slitsomme….jeg har sovet…flere timer….men samtidig så er ikke kvaliteten på søvnen god….jeg ligger egentlig i sengen å bare vrir meg i 7-8 timer omgangen, mens tankene surrer rundt i luften over meg…..
Alt fra skrekk tanker om hvilken dato jeg skal til Feskjær, til at jeg tror jeg ikke klarer å omtrent stå når jeg skal reise meg opp….

Helt absurde tanker…samtidig som jeg føler det fysisk er sant….jeg synes alt er et ork nå….noen må holde meg nede, å stoppe meg fra å løpe ifra meg selv.

Uroen har lyst til å ta sats, og hoppe utfor et fjell….

Jeg har lyst å følge uroen…

jeg er ufattelig sliten….så sliten at jeg ikke selv forstår det tror jeg….

folk krever så mye….de forlanger så mye….forventer så mye….

» alle vil ha en bit av kaka…jeg har ikke muffins engang» 

nå går alt på reserve energi….krise energien….om det nå skulle oppstå en ordentlig krise, er jeg screwed..

Orker ikke være våken….orker ikke sove…orker ikke noe….

Men jeg er våken….og jeg sover noen ganger….og jeg gjør noe…eller mye…selv om jeg ikke orker..eller vill…

Lunten har nådd slutten…

I dag er det igjen tid for samtalegruppen, og jeg gruer meg…
Jeg vil ikke dra… 😦
Hun jeg kjenner fra før der, kommer ikke i dag, og det er ikke stort motiverende akkurat…
Dessuten er det totalt angstfremkallende å være der….store lange bord, og vi må sitte på vanlige stoler rundt….med penn og papir…AAAAAA *rive ut hår i fortvilelse*
Det er absolutt som å være tilbake på skolen….ikke slik jeg hadde håpet….men vi blir jo ikke testet på noe, og heller må vi ikke si noe om vi ikke vil…men det i seg selv driter jeg i, det er det å faktisk måtte sitte stille å høre på noen prate om noe som er drit kjedelig som frustrerende 😦
Det er ikke noe spennende….og hvorfor i all verden må jeg sitte å høre på at de skal gå igjenom 3-4 sider om Angst, da jeg nettopp har lest de sidene for 1 time siden? 😮

Jeg har lest og hørt alt om angst, pakket inn i så utrolig mange varianter, at jeg tviler det er noen som helst ny variant….jeg tror ikke de kan fortelle om det, på noen som helst ny måte jeg ikke har hørt før….-.-

Jeg er ikke noe alt-viter eller geni eller noe, men akkuratt angst og depresjon, det har jeg lest litt vel mye om…
Både fra psykologistudie og av egen interesse!

 

Legg igjen en kommentar

