Aside

Jeg skrudde tilfeldigvis på TV2, etter jeg hadde kommet hjem fra Zumba (tenkte bare slenge den inn der 🙂 )
Jeg visste jo ikke at Sporløst programmet skulle begynne igjen på TV2, og egentlig hadde jeg bestemt meg for lenge siden, om å slutte å se på slike programer, for jeg bare rett og slett tåler det ikke…
Det gjør meg godt, men mere vondt….
Men da jeg skrudde på, klarte jeg ikke finne tv kontrollen fort nok, før jeg var revet med….
En sterk og trist historie om to søstre ( 23,24 år) som mistet sin mor til overdose da de var unge…det i seg selv er jo trist nok…det i seg selv er nok til å få frem noen tårer i øyekroken….
Det er et virkelig sterkt »reality check-in» ovenfor mine egne tanker om det…:/
resten av programet handler om at disse to søstrene drar ned til Israel, for å prøve å finne faren igjen….den biologiske….
De møter både faren, og besteforeldre og en tante (eller niese…noe der)….

Det er alltid sterkt å se slike gjenforeninger….det gjør noe med meg….minner meg på noe…
Jeg vil, og jeg skal en dag….en dag….
Jeg vil helst av alt ha en slik happy gjenforening som mange av dem har på tv, men jeg er også forberedt på svik og sorg…..uansett happy eller ikke happy, tårer vil det bli! og tårer er ingen ukjent venn lengre, så den skal få være med i kofferten!

Alt i sin tid så klart…man får ikke gjort alt på engang….uansett hvor mye vi kunne ønske det.

Jeg var på Zumba igjen på Elexia for første gang siden….tja siden 2011 tror jeg :p
Det var syyyyykt mange folk på Elexia i kveld….helt stappet…og man kunne ikke unngå å løpe på noen man kjente…hele 3 stykker møtte jeg på 🙂 alle veldig koselig mennesker som ikke gjør noe å møte, men ble litt tatt på senga kan man si, da jeg ser dem der, og sikkert ennå mer sjokkerende for dem å se meg der 😄

Kondisen har definitivt forbedret seg på det siste året, uten tvil!! det har faktisk lønnet seg å begynne å gå hverdag, og faktisk lee på kroppen en gang i blant 🙂 det er ihvertfall godt å kjenne på et resultat.
MESTRING!! 🙂 jooohoo!

Jeg vet jo at det er selvfølgelig slik jeg ser ut når jeg danser, det er bare at omverden har ikke lært å se det slik ennå ^^ haha 🙂

Sporløst…og Zumba gjenforening…

2 responses »

Legg igjen en kommentar

